Grumpy-Guy Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hei! Jeg er ikke så oppdatert på hva de ulike partiene mener. Det jeg lurer på er hvilket parti som ligger nærmest det jeg mener. Har lest litt rundt, men føler at det er ingen som er helt hva jeg leter etter. Her er ei liste over noen av tingene jeg synes er viktig: - Nei til DLD - Nei til EU - Barnehageplass til alle og billigere / gratis barnehage - Gratis tannhelsetjeneste - Mer fokus på miljøpolitikk, mindre forurensning, bærekraftig utvikling osv... * Gratis buss og trikk osv... - Mer privatisering av helse og omsorgtjeneste - Offentlige skoler (Nesten ingen privatskoler) - Trekke militærstyrkene ut av Afghanistan og Libya (De øverste punktene er de som er viktigst) Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Med unntak av mer privatisering så høres du ut som en som er langt på venstre siden, altså rød/sv Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jepp, med unntak av privatiseringen er dette SV. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Så da må du jo finne ut om privatisering er SÅ viktig for deg.. Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Eventur-partiet. Også kjent som "folket får ikke stemme på SAKER fordi hei hvorfor skal vi ha et politisk system med demokrati og greier". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå