Vannlinjen Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Er lite keen på å betale 299,- hos Elkjøp for denne kabelen. Er det noen som vet om et billigere sted å få tak i en? Hvilket som helst merke, spiller ingen rolle. Helst ikke nettbutikk. Lenke til kommentar
Snoop Dogg Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Selger min ligger bare å slenger gått over til komponent igjen pga HD PVR. Ta kontakt ! Lenke til kommentar
Long Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Official Xbox 360 VGA HD Cable - £15.49 - play.com 1-2 uker i leveringstid. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Ah, det var da veldig lang leveringstid :/ Kan desverre ikke vente så lenge. Men takk for tipset, var en veldig god pris. Akkurat kjøpt meg en Xbox 360 Slim 250GB, og er lei av å spille på stua, så trenger denne kabelen. Ingen som har vært innom noen elektrokjeder og vært borti noe billig? Lenke til kommentar
GA Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Du kan sikkert få kjøpe min for en hundrelapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå