Slabbedasken Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 the 9800 Pro still holds the IQ crown, but NVIDIA is right behind them Both cards offer exceptional performance, but if I have to place my finger on which card I would choose for my primary system that I play my games on, I would have to opt for the 256MB 9800 Pro. It has better AA quality, and can play at 6XAA on a 256MB card very easily. It has also proven to be very strong in shader operations Noen utdrag fra testen mellom Radeon og Geforce FX kortene Siden jeg kan få tak i et Radoen 9800 pro 256 mb kort til rundt 4600 kr blir jo det også faktisk littegranne billigere Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jasså Slabbedasken... Jeg har ikke vært på nett en stund så har liksom ikke vært så oppdatert... Har 9800kortet tatt kveld åsså? Hva skjedde? Jeg vil iallefall ikke bytte til nVidia så lenge jeg er kjempefornøyd med ATI kortet mitt Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Kortet virket til tider ustabilt og viste noe nartifacts...noen ganger var det som om hele ksjerbildet hadde gått gjennom en makuleringsmaksin. Dette var visst et problem som butikken visst eom så jeg fik krefundert kortet etter at de ikke fikk inn nye kort på en liten stund så i dag fikk jeg mitt nye Radeon 9800 pro 256 mb i poste. Ikke så sinnsyke store greiene, men merker jeg kan kjøre alle spill i 1600x1200x32 i max AA/AF uten ustabilitet og greier....merket før at i 1600x1200x32 i unreal2003 ble bildet litt ustabilt (noen milllisekunder medl agg) dette var selvfølgeig med full detail på alt, men med 256 mb så er det ingen begrensninger Jeg fristet faktisk å bytte til Geforce fx kortet en liten stund, men siden jeg fik dette 256 mb kortet for 4600 kr (bulk) så var det både billigere og ihvertfal ikke noe mye dårligere :wink: Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Flott at du fikk refundert! Ja et spill som UT2003 krever vel en del minne på enkelte baner, SPESIELT hvis du kjører 1600x1200x32 og AA + AF Min skjerm støtter ikke 1600x1200*host*, men så snart jeg får fatt på UT2003 igjen(nettopp formatert), så skal her kjøres på max detalj! (Er nå stolt eier av et MSI GeForce FX 5900 Ultra). Tror nok jeg skal finne noen andre drivere enn 44.03 hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå