hvakrg Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Finnes det noen sider hvor man kan legge inn hvilke spill man har og få en pen oversikt? Tenker noe ala http://trakt.tv/ men for spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 hvorfor? har du så mange spill at du ikke har oversikt? Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) hvorfor? har du så mange spill at du ikke har oversikt? Nei, men er greit å ha noe å vise til når venner er på jakt etter spill å låne. Nå har jeg ei liste i ett word dokument lagret i skydriven som de kan gå inn og se på, men hadde vert fint med noe som så litt bedre ut, men coverart o.l. Skal teste ut Raptr edit: Virker som om den bare virker for PC-spill, skulle hatt noe som også fungerte på Xbox-spill, eller dvs spill generellt uten plattform. Endret 25. mai 2011 av hvakrg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Backloggery ble nevnt over her. Liker også Darkadia, som gir deg en visuell representasjon av samlingen din. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg liker ikke backloggery så godt egentlig, så har også vært på utkikk etter en slik side. Kanskje jeg skal teste raptr eller darkadia. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Backloggery ble nevnt over her. Liker også Darkadia, som gir deg en visuell representasjon av samlingen din. Ah, så Backloggery er en tjeneste? Trodd det bare var ett uttrykk han brukte for å si at man brukte slike sider for å ha en logg jeg Da skal jet teste Backloggery og Darkadia også. Backloggery åpner ikke registreringen før 3. juni, men Darkadia ser veldig bra ut. Endret 26. mai 2011 av hvakrg Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Vet ikke om det var jeg som ikke fikk med meg alt sist gang, eller om Raptr nylig har oppdatert tjenestene sine, men nå virker det å være en svært god tjeneste som sporer både Xbox og Steam. Lenke til kommentar
internaut Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Muligheten til å spore Steam, Xbox osv har vært der lenge, men siden har nylig blitt redesignet og ser nå mer ryddig ut og har dermed blitt et par hakk bedre. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg kunne tenke meg noe slikt som dette, men oppdatert! Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
huggy Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 http://www.rfgeneration.com/ Veldig enkel side, men man kan føre en grei logg over spill man har Trur dette er den mest omfattende databasen av spill på nettet, da den har ALLE konsoller du none gang kan tenke deg Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Gamefaqs.com funker fjell for meg Min liste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå