Abossi123 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Halla, jeg skal til Skjold nå til August. Det jeg lurer på er om man må være flink til å svømme Haha er ikke så flink Lenke til kommentar
saftsus Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Er nok ikke overhengende fare for at du må svømme noe særlig Lenke til kommentar
HOK Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Eneste gangen jeg hadde behov for å svømme under fgtj var når vi på eget insj tok turen til polarbadet. Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Pleier det ikke være sånn isbaderøvelse i Brig N? Sånn at man borer høl i isen og hopper uti i Adams drakt med sekk, staver og ski på beina? Vel og merke med tau rundt livet i tilfelle du ikke klarer å komme deg opp selv. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Du har tau rundt magen under denne øvelsen, og det er ikke så mye svømmeferdighetene det kommer på. Du hopper uti, og blir fort motivert til å komme deg opp annet enn dette skal du være heldig om du kommer borti noe annen svømming. Lenke til kommentar
Abossi123 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Tusen takk alle sammen Setter pris på svaret jeg fikk Lenke til kommentar
HOK Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Pleier det ikke være sånn isbaderøvelse i Brig N? Sånn at man borer høl i isen og hopper uti i Adams drakt med sekk, staver og ski på beina? Vel og merke med tau rundt livet i tilfelle du ikke klarer å komme deg opp selv. Er ikke felles for Brigade Nord. Fikk selv aldri prøvd dette. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Vi hadde vel 2 vanntilvennings (svømme) timer i hele fgtj. som fyfo en dag. Var gøy det, svømme en lengde under vann. Ligge på bunn. Stupe osv. Samt isbading såklart. Endret 26. mai 2011 av KingArms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå