DynamicPower Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Møtte en jente for snart to uker siden, som har bursdag nå idag. Har kun vært med henne et par ganger egentlig.. Men det er fordi hun er veldig opptatt for tiden med eksamener, trening og jobbing, så hun har ikke hatt mulighet til å være noe mer med meg. Men vi snakker sammen hele tiden via facebook og sms, flørter en del begge to og føler at noe er på gang egentlig. Jeg tenkte derfor å gi henne en bursdagsgave på et eller annet vis, men jeg aner ikke hva og tenkte kanskje noen hadde tips her? Tenker det blir helt feil å gi noe dyrt selvfølgelig, så har noen tips til en litt billig (hvertfall ikke dyr) gave? Gavekort på et eller annet vis kanskje? Vil ikke gi noe kjedelig, trenger litt tips! Lenke til kommentar
Wishmaster1 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ikke gavekort da, er så upersonlig!! Hva med en middag ute på en restaurant? Icca maccern da, men pizza på peppes eller no? Elelr en ordentlig restaurant hvis du har litt mer cash En langstilket rose? ( litt soft kannskje) Er du sporty? ta henne med på en tur opp en fjellknaus og server hjemmelaget niste:-) Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Lag et hjemmelaget gavekort, der hun får et "klipp" på en middag med deg der du spanderer. Lenke til kommentar
Bovers Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Dere er jo ikke i et forhold, ingen poeng med å kjøpe noe. Den beste gaven du kan gi er deg selv 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Kjøp en flaske god vin Lenke til kommentar
pakini Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg kjøpte en parfyme til min samboer da vi bare rota rundt Da luktet han jo nett som jeg ville Eller be henne på middag Lenke til kommentar
Fuglejenta Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hjemmelaget kort er supert! Så kjøp en fin film til henne! Si du har hørt den skal være fin. Hvis det ender som du vil ser dere den sammen Jeg er også for klippekort til middag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå