Gå til innhold

BK: one of those rainy days


Anbefalte innlegg

Heia, her har jeg prøvd meg på et regndråpebilde ute i naturen.

Jeg er selv veldig fornøyd med bildet, men det er spesielt på disse bildene man skal spør andre hva som kan forbedres, eller hva?

Jeg håper på konstruktiv tilbakemelding. Takk på forhånd! :)

Klem fra Maja Kristine.

post-214822-0-45927700-1306273413_thumb.jpg

Endret av fargebinders
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :)

 

Bildet er veldig undereksponert og har endel støy. Kan du legge ut EXIF (blender, lukkertid, ISO, brennvidde) ?

 

Det som for meg er blikkfanget i dette bildet, dråpen oppe i midten, er uskarp og diffus. Det store mørke feltet føler jeg ikke tilfører noe til bildet, og gjør det vanskelig å foreslå en annen beskjæring. Tror ikke mer beskjæring hadde blitt noen suksess uansett siden bildekvaliteten da hadde blitt dårligere enn den er.

 

Når det er sagt så liker jeg stemningen i bildet veldig godt :)

Lenke til kommentar

Sony a330.

Jeg valgte å ha det sånn fordi jeg selv syntes at jeg fikk frem en litt dyster stemning i bildet. For det var grått og trist ute da jeg tok bildet, og jeg ønsket å få frem det.

Men så er jo jeg ei ungjente på 15 da, som har holdt på med foto i litt over et år. Hehe! Så jeg er fortsatt veldig i startfasen og suger til meg alle tips og all kritikk jeg kan få! :)

Jeg ser at det ble litt vel mørkt. Tusen takk for tipsene, de har jeg god nytte av til neste bilde! :D

Klem fra Maja Kristine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...