Nani95 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hei! Lurte bare på om det er noen her som har hatt Matte muntlig eksamen i fjor med temaer "idrettsdag"? Og i den anledning lurte jeg på om jeg kunne få noen tips om hva jeg bør ha med hvis jeg sikter på toppkarakter. Takk! Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Var ikke oppe i matte i fjor, men kommer mest sannsynlig opp i T-Matte i år. Det som er viktig er å ha god flyt i framføringen og du bør prøve (må) å ha med litt fra hvert kapittel i boka. Hvis jeg hadde kommet opp med det temaet hadde vært at jeg hadde fulgt en gruppe (som elev eller lærer). Vei, fart og tid - 60m Sannsynlighet - Fotball - straffeskyting(?) Likning - Kaste liten ball - grafisk løsning? Geometri - gruppa får i oppgave å lage et trapes med areal "x" Husker ikke mer nå i farten. Håper at det hjalp litt Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Var ikke oppe i matte i fjor, men kommer mest sannsynlig opp i T-Matte i år. Det som er viktig er å ha god flyt i framføringen og du bør prøve (må) å ha med litt fra hvert kapittel i boka. Hvis jeg hadde kommet opp med det temaet hadde vært at jeg hadde fulgt en gruppe (som elev eller lærer). Vei, fart og tid - 60m Sannsynlighet - Fotball - straffeskyting(?) Likning - Kaste liten ball - grafisk løsning? Geometri - gruppa får i oppgave å lage et trapes med areal "x" Husker ikke mer nå i farten. Håper at det hjalp litt Takk! Det hjalp en god del! Forresten, noen som vet hvordan man regner ut forskjellen på banene? Hvor mange meter den innerse banen er i forhold til den ytterste f.eks. EDIT: Er det noen som vet hvordan man kan finne ut hvor stor en idrettsbane er vha Google Maps`? Endret 25. mai 2011 av Nani95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå