mathiasxx9494 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hei! Etter å ha sett litt rundt på forumet etter en tråd om programmet Blender har jeg ikke klart å funnet noe. Derfor tar jeg initiativet og starter en tråd der alt innen programmet Blender kan diskuteres og spørres spørsmål om. Jeg er selv nybegynner i programmet og jeg synes det virker veldig spennende. Derfor har jeg lyst til å lære meg mer og jeg tenker at man kan lære mye gjennom et forum, der folk kan dele opplevelser og kunnskap Som sagt er jeg nybegynner. Jeg har laget noen modeller, men jeg lurer på hvordan man gjør om f.eks. et bilde eller en animasjon som er laget i Blender til en bilde eller videofil. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det finst ein slik tråd, men det er ei stund sidan det var aktivitet der: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=725116 Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Ok, takk Hadde ikke klart å funnet den selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå