Palpantine Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hvordan kan jeg endre hvilken søkemotor som skal brukes når man skriver søkeordet rett inn i adresselinja i IE6? Jeg syntes det var helt greit så lenge den brukte MSN, men nå bruker den noe som heter "XPSN" (Xpress PowerSearch Network), noe som vi ikke liker. Spørsmålet er altså, hvordan kan få IE til å hente opp søket i google istedet? Anyone? Jeg lurer fælt på detta.. :-? Lenke til kommentar
abene Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Et bra alternativ er å installere Google Toolbar. Da har du alle Google-variantene tilgjengelige ved ett klikk. Du får dessuten en bra popup-killer med på "kjøpet". Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Husk å hente betaen hvis du skal ha med popup killeren... Lenke til kommentar
sim Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 En annen mulighet er, om du er åpen for det, å skifte nettleser til opera. Her har du innebygget mulighet til søke ved å bruke adressebaren. Man setter bare en 'g' foran. Man kan også legge til andre (tror det ligger en del inne, men har aldri satt meg inn i det). Hvis du ikke har lyst å skifte er det som de over her sier Google Toolbar som er det beste alternativet. Brukte den en stund jeg også, kjekk å ha . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå