zumo12 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hei. Jeg fant ut at jeg ikke ville bruke så mye penger som jeg sa på den andre tråden så jeg prøver å lage en ny. Formål med bærbaren: Gaming Høre på musikk Vanlig surfing på nett Se video Kanskje skole arbeid(Har en annen pc som jeg kan bruke til det) Pris: 10-14 tusen Spillen den skal brukes til: Wow, minecraft, css, bfbc3 osv... Har sett på Asus G73SW og Multicom Kunshan P150. Er de noe bra? Jeg pleier aldri å endre på grafikken så vill at pc'en kan kjøre fleste spill uten lag. For alle pc'ene jeg har hatt har jeg ikke kunnet spille noen som helst spill uten lag. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Protest Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Bare for å forenkle det hele, så spør jeg deg om du vil kjøre Porsche Carrera eller Porsche Turbo S, eller kan hende du vil ha Porsche GT 2 RS, men dit strekker ikke budsjettet ditt. Altså hva vil du ha, en GTX 460 M, eller heftigere. Skal du ha det heftigste så kommer du ikke utenom Multicom Kunshan P150 for øyeblikket om du da ikke går opp i størrelse. Enten 17"/18" eller stasjonært. Du spør om de er bra. Ingen sier nei til en Porsche Carrera da, men noen vil ha enda mer ... ... men hva vil du ha mer eller mindre av. En Porsche uansett type er ikke egnet for stille avlukker. Det kan og bør brøle. Det er heller ikke noe for små barn. Altså et noe mer begrenset bruksområde enn mange andre, men innen kjerneområdene er de topp. Det er bare å gi gass Endret 24. mai 2011 av Protest Lenke til kommentar
zumo12 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Okey... Men hvordan er batteritiden på p150 Og har hørt det er mye støy pga viftene, er det sånn at du ikke kan høre musikken du spiller eller lydene fra et spill? Og kan man bare konfiguere p150 eller finnes det en side i Norge hvor man kan konfiguere en asus pc? Lenke til kommentar
zumo12 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Noen som vil hjelpe meg? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Lenke Her vil du ikke bare finne svar på alle spm. vedr. Kunshan P150/P170, men også få kjennskap til hva folk synes om de fleste av konkurrentene. Endret 28. mai 2011 av thomit Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har en Asus G73SW. Glimrende maskin og et vesentlig bedre kjøp en Multicomen i mine øyne. 1) Asus kvalitet 2) P150 er en 15 tommer for de som vil ha det 3) to harddiskbrønner på Asus 4) Asusen er latterlig mye billigere kontra den rått overprisende P150 5) Bedre høyttalere på Asus. Enkelt valg, G73SW er det ingenting på markedet som matcher i forhold til pris/ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå