LarZen Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Ifølge Eurogamer så skal CD Project avsløre et nytt Witcher spill på E3 om et par uker. En vet svært lite men senior produsent Tomasz Gop hintet til at eiere av PS3 og X360 ville nok like nyhetene....og med det starter spekulasjonene om at en endelig får et Witcher spill til konsoll. Mye tyder nok på dette nå og dette eldre intervjuet gjør nok ikke bare meg men andre også meget nysgjerrige.... Endret 24. mai 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Har skaffet meg en gamer PC nylig, og startet på The Witcher i går faktisk. Spillet virker utrolig bra, selv om alderen merkes og det er hopetall med bugs og andre ting som dukker opp. Den fantastiske musikken setter jaggu stemning på ting! Ettersom min MacBook Pro ikkje akkurat makset ut dette spillet, håpte eg alltids på en konsollversjon i fremtiden Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Tipper at Witcher 3 blir en konsolltittel, eller at konsollene får sitt eget Witcher-spill. Å porte fra PC til konsoll er nemlig en meget krevende jobb. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Witcher 2 er bekreftet for 360. Får håpe PS3 (og Café) også får en port etterhvert. Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Meget fornøyd med at et slikt storspill kommer på boxen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå