Cpt Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Som emnetittelen sier, så skal jeg kjøpe meg Ps3. Lurte da bare på om det var noen forskjeller på de forskjellige maskinene som er der ute, annet enn hvor stor hdd de kommer med? Har funnet denne. Å er det mulig å få tak i en konsoll som kan spille gamle playstation spill? Lenke til kommentar
TurtleSquirtel Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Den første versjonen av PS3 skal vel kunne spille PS2 spill, men den må du nok gå på finn.no, eller lignende, for å få tak i. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Okay, og ellers er det ikke noe forskjell? Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 ..er vel ikke noe særlig forskjell, egentlig. Slim-versjonen bruker (enda) mindre strøm.. Men har ikke de kule varme-følsomme knappene Hvis du får tak i en gammel 80gb versjon med begrenset ps2-støtte (eller den 60gb varianten de solgte i USA og Japan en stund), så er det den første konfigurasjonen - den har trøbbel med at kjølelementet blir forskjøvet, så kontaktflatene mot de digre chippene på hovedkortet blir skjeve. Det kan være et problem i forhold til overoppheting, osv, siden kjølegoopet størkner. Så.. hvis du ikke er veldig interessert i ps2/ps3 spill i samme boksen -- gå for den siste konfigurasjonen med den store boksen, eller en slim. (Og kjøp den med den minste hdden, og bytt ut med en svær Spinpoint/sata150 disk, eller en SSD, eller noe i den duren.. kan bytte uten at garantien ryker, osv.) Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Blæh. da går jeg nok bare for en rykende billig 320GB Eneste kjedelige er at jeg ikke får en sonefri dvd-spiller. Har en gammel 360 nå og er forbløffet over hvor ustabil Xbox er. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 *shrug* ..du kan streame film istedet, hvis du har en rimelig bra PC. Eller rippe til et format boksen støtter.. funker både på xbox og ps3 det. Men vet hva du mener med dvden på xboxen. Blir nervøs av det til slutt.. Blu-ray er ihvertfall i utgangspunktet sonefri. Noen blu-ray utgivelser kommer med sone-lock, da men.. WB har vært de verste med det før. ..bare pass på å kjøp blu-ray med alle sonene.. står en boks på baksiden nede på høyre. ..ellers, surround og skikkelig oppløsning. Pass på at du ikke får en blu-ray med en sd-innspilling, eller noe i den duren. Masse oppskaleringer ute å går. Uansett - det beste med blu-ray: spiller av film på 1x spinning. Stille og fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå