SULTHAN66 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Noen som har handlet hos rentkamera? Min lenke Ser at siden både inneholder norsk og engelsk tekst, usikker på hvor de evt. sender varer ifra. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Slik det ser ut(fra proff.no og bønnøysundregisteret) er dette et enkeltpersonsforetak. Hadde aldri i livet gamblet på å legg igjen mye penger der(med tanke på garantier/reklamasjoner). En nettside som er delvis norsk og delvis engelsk er heller ikke spesielt tillitsvekkende... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Han har bare en Canon 100-400 IS for utleie. Generelt så er jeg veldig forsiktig med og handle fra denne type nettbutikker, spesielt hvis det er dyrere varer, er du uheldig så kan du få en tilleggsregning på frakt/mva. fra tollvesnet. Lenke til kommentar
SULTHAN66 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Takk for opplysningene, syntes selv at nettsiden virket litt så som så. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Og da må jeg spørre, hvor rent er egentlig kameraet? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Og da må jeg spørre, hvor rent er egentlig kameraet? Ja, undrer meg over de mener "rent" som i "ikke skittent", eller som i det engelske ordet "leie". Men det er nødt til å være første alternativ, for de skriver "kamera" på norsk, og ingen er vel dumme nok til å blande norsk og engelsk i selve firmanavnet? Uansett, virker ikke mye seriøst. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Og da må jeg spørre, hvor rent er egentlig kameraet? Ja, undrer meg over de mener "rent" som i "ikke skittent", eller som i det engelske ordet "leie". Men det er nødt til å være første alternativ, for de skriver "kamera" på norsk, og ingen er vel dumme nok til å blande norsk og engelsk i selve firmanavnet? Uansett, virker ikke mye seriøst. Jeg tror noen er dumme nok til å blande norsk og engelsk i firmanavnet. Ellers hadde de ikke hatt utleie, men kun solgt sensor swabs og lignende produkter til å rengjøre kamera med. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ja, til deres forsvar så ser jeg nå at de har en del rengjøringsmidler for kamera, så da mener de vel det norske ordet "rent". Men blir litt missvisende om de plutselig skal begynne å blande inn andre produkter også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå