MrAvionics Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 P-2602HWT-F3 Får ikke logget inn på den. Før brukte jeg admin [blank] men nå går det ikke. Har ikke endret brukernavn passord. Tips ? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Telenor rullet ut oppdatering, brukernavn: [email protected] passord: det du fikk av telenor. EDIT: http://www.telenor.no/privat/kundeservice/bredbandshjelp/zyxel2602/tradlos_sikkerhet_2602.jsp Endret 24. mai 2011 av Gjest Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Har aldri fått noe brukernavn av telenor. Får heller ikke noe. Jeg ringte inn og da skulle de sende det på sms, fikk det aldri. Prøver å bruke sms-tjenesten får å få passord får jeg beskjed om at de ikke har registrert mobilnummeret jeg bruker. Har også fylt ut skjema på nettsidene om å få passord i posten, det fikk jeg heller aldri Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Da er det lite vi kan hjelpe til med. Du kan jo prøve å ringe en gang til og forklare alt dette. Telefonnummeret ditt er jo registrert til deg selv, så da skal jo dem kunne bekrefte det slik at du får tilsendt passordet. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Men er det ikke mulighet å resette passordet på ruteren eller noe sånt ? Før trengte jeg jo ikke passord ! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Mulig du finner en knapp bak eller under ruteren du kan trykke inn med en penn eller noe slikt. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Der er en reset knapp under. Men vil passordet bli fjernet slik at det er admin [blank] slik som det var før da ? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Får ikke resetett den Holder inne reset knappen i ti sekunder slik som jeg leste på nettet at jeg skulle. Både med ruteren på og av. Men den vil ikke resettes. Det er fortsatt ikke passord på det tråløse nettet slik som jeg skal ha det her, og når den hadde blitt resat så skulle vel det blitt tilbakestilt ? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Edit: Fikk resat den nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå