Gå til innhold

Lengre 8 pin strømforsyningskabelen på hk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

anbefaliung, ikke kjøp fra microplex, eledig service og dårli levering, de dem klarer å levere har en grunn for å levere tilbake til microplex, så ikke kjøp derfra, anbefaling mpx, komplett, digitalimpuls og dustinhome eg bruker, kjempe god service der.

Lenke til kommentar

anbefaliung, ikke kjøp fra microplex, eledig service og dårli levering, de dem klarer å levere har en grunn for å levere tilbake til microplex, så ikke kjøp derfra, anbefaling mpx, komplett, digitalimpuls og dustinhome eg bruker, kjempe god service der.

Det er mange år siden jeg har handlet fra Microplex men fikk da alltid god service der. Har til og med fått sendt småtterier sånn som en slik kabel som brevpost. Eneste grunnen til at jeg ikke har handlet der i senere tid er at etter Netshop kjøpte dem opp så har jo begge butikkene hatt stort sett samme vareutvalg og derfor har jeg handlet fra netshop.

Lenke til kommentar

Er da ingenting galt med netshop/microplex. De har god service og billige varer. Fikk en ny viftestyring i posten dagen etter da den var defekt. Trengte ikke a sende inn, og den var ganske så dyr...!

Hvilken nettbutikk man handler i er smak og behag.

rart når jeg handlet der, så fikk ikke eg så spesielt god service, men når jeg hører fra dere så skal jeg prøve å handle der igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...