Zukima Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 hei! har nettopp fått en ny pc. jeg har installert windows 7 på ssden. jeg har goså en HDD på 2TB. nå som jeg har gjort det, hvrodan får jeg endret standard lagringsmedia fra SSDen til HDDen ? sånn at jeg ikke må velge hvor det skal plasseres hver gang? takk Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 hei! har nettopp fått en ny pc. jeg har installert windows 7 på ssden. jeg har goså en HDD på 2TB. nå som jeg har gjort det, hvrodan får jeg endret standard lagringsmedia fra SSDen til HDDen ? sånn at jeg ikke må velge hvor det skal plasseres hver gang? takk Åpne dine filer i startmeny. Høreklikk på eks. Mine dokumenter og velg plassering/flytt. Jeg har engelsk Win7, så beskrivelsen min er dessverre litt dårlig og mangelfull. Lenke til kommentar
Zukima Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 hei! har nettopp fått en ny pc. jeg har installert windows 7 på ssden. jeg har goså en HDD på 2TB. nå som jeg har gjort det, hvrodan får jeg endret standard lagringsmedia fra SSDen til HDDen ? sånn at jeg ikke må velge hvor det skal plasseres hver gang? takk Åpne dine filer i startmeny. Høreklikk på eks. Mine dokumenter og velg plassering/flytt. Jeg har engelsk Win7, så beskrivelsen min er dessverre litt dårlig og mangelfull. er ikke dette litt tungvint? jeg mener hvordan kan jeg få filer jeg laster ned automatisk på HDDen istedet for SSDen? så jeg slipper å bruke opp all plassen på ssden. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det kommer helt an på hvilket program du bruker for å laste ned. IE9 laster ned til Bruker\Nedlastinger. Denne mappen kan du flytte over på spinnedisken din. Det tar ca. 10s, om du synes det er mye og tungvindt kan du kanskje finne et program ala Tweakui til Win7 hvor du kan stille alle personlige mapper, men det går ikke noe raskere enn å gjøre det manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå