Gå til innhold

Smartphone med batteritid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skru ned lysstyrken og ikke spill angrybirds eller hør på musikk 24/7?

Evt. kan han kjøpe Nokia 3310?

Det er sikkert en grunn til at han ønsker en smarttelefon. Beklager, men jeg er så lei av å høre folk si at batteritiden ikke er noe problem (selv om du ikke direkte sa det, men jeg tolket det som at du mener det egentlig ikke er noe problem med dagens smarttelefoner)

"Jaja, bare skru ned lysstyrken, ikke hør på musikk, ikke send melding eller ring, ikke se på telefonen mer enn én gang hver andre time, så holder den lett mange dager".

Jeg vet ikke om noen smarttelefoner som holder 3 dager med normalt bruk, men kan jo godt være det finnes.

Lenke til kommentar

En smarttelefon skal kunne brukes som en smarttelefon, ellers kunne som sagt trådstarter kjøpt en enkel mobil til 299,-, som helt sikkert holder mange dager.

Har du noen eksempler på smarttelefoner som holder 3 dager, selv til kun ringing og SMS? Da tror jeg man bør få seg flere venner, for det har jeg til gode å se.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sufficator har lest tankerne mine:-)

Bruken av mobilen blir ikke ekstrem da jeg bruker PC men ønsker bruke mobilen til:

Noe GPS når jeg kjører ( har uansett lader i bilen) så ikke batteriproblem.

SMS/MMS og Ringe er i hovedsak viktigast..bruker datatrafikk maks 100-200mb så er ikke mye på nett men vil ha muligheten.

Spill..nja trenger ikke spille men hade varit fint med 1-2 timer per dag?

Reise..vill ha muligheten at være på reisende fot i 24 timer i det minste uten ladning og ikke være redd for at tenke på hvis jeg kan bruke mobilen.

Ekstra batteri vill jeg ikke ha og ikke tykkere heller..

Lenke til kommentar

Tykk blir den, men jeg har den i lomma uansett, med batteriet utover for å utvide lomma minst mulig. Skal se om jeg får postet bilde av det, hvis jeg venter til fredag så kan jeg ta bilde av en DZ med og en uten batteripakke ved siden av hverandre.

Men definitivt en vanesak, jeg tenker ikke over det lenger.

Lenke til kommentar

En smarttelefon skal kunne brukes som en smarttelefon, ellers kunne som sagt trådstarter kjøpt en enkel mobil til 299,-, som helt sikkert holder mange dager.

Har du noen eksempler på smarttelefoner som holder 3 dager, selv til kun ringing og SMS? Da tror jeg man bør få seg flere venner, for det har jeg til gode å se.

iPhone 4 har veldig god batteritid. Klarer fint 2-3 dager uten lading, selv med opptil 6 timer bruk (hvor skjermen da er på). Skrur man av bakgrunnsdata og slikt og bare ringer og sender SMS kan man sikkert klare seg enda lenger.

Lenke til kommentar

Hos meg har du kun 8.923 stk. :p

Vi har to forskjellige postcounter, se inne på profilen min isteden... ;)

MEN,jeg har en god løsning veldig få faktisk bruker. Ta med ekstra batterier! Det bør funke knall. Så fort ett er tomt har man to til i jakkelomma. :thumbup: Da kan man vel egentlig ha hvilken mobil man vil..

Det er irriterende, man må jo til og med skru av telefonen... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...