jaakervik Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 hva tror dere om SAF sitt nye keeper kjøp? Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Framtidsmessig ser han jo meget bra ut. Må innrømme jeg ikke har sett så mange kamper av han ennå. Han har fått utrolig mye skryt, og han har jo meget god erfaring for alderen. Når det er sagt, han har ikke spilt så mange store kamper, og han er jo bare 20 år! Å spille for en av verdens største klubber er ikke bare bare. Alt i alt tror jeg det vil vise seg å være seg et godt kjøp, men jeg tror det tar noen år før vi har en virkelig toppkeeper Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Er ikke poenget å ha en toppkeeper der og da?! Maarten Stekelenburg. Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jo, uten tvil. Er usikker på kjøpet jeg også, noe som jeg kanskje ikke utrykte i forrige post. Men om han holder bortimot en toppkeeper sitt nivå(som Neuer eller Stelenburg som ble ansett som andre mål)nå i år, og blir en verdensklassekeeper etter noen sesonger. Vil ikke det da være verdt det? Om han hadde blitt i Atletico og utviklet seg til verdens beste keeper der ville summet gått opp betraktelig, og mest sannsynlig ville noen andre ha stukket av med han i forveien. Standard talentprosedyre. Som keeper, som spiss. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jeg er helt enig i det, i og med at han har et stort potensiale. Vi fikk han for en ålreit sum og nekter ikke for at det er et godt kjøp, men vil gjerne se Marten vokter buret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå