Mr Womack Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hallo Først vil jeg bare si JAAA!! Nå har endelig Samsung Galaxy S II kommet.. henta den i dag.. skal lade den fullt opp i 12 timer ca før å optimalisere batteriet ordentlig. Men har et lite spm. kan jeg lade telefonen med batteriet alene, uten SIM-kort i? Jeg skal putte det gamle SIM-kortet jeg har inn i den telefonen fra min nåværende W995 da har jeg samme abonnementet som tidligere. og lurer derfor på om jeg kan la det være i den gamle tlf mens jeg lader opp den nye? for jeg må legge inn enkelte ting på pcen osv. fra den gamle mobilen liksom. mvh mr womack Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det kan du. Vet ikke hvordan lithiumbatterier funker helt, men jeg tror ikke du trengwr lade den i tolv timer? Min kom med ca 60% batteri i alle fall, og hører egentlig litt av hvert om hvordan man trenger behandle lithiumbatterier. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Lad den opp til den er full, du trenger ikke la den stå i tolv timer. Dette er en gammel og noe seiglivet myte Det siste jeg har hørt er at man heller ikke skal lade batteriet før man bruker den første gangen. Bare bruke det tomt, og så lade det opp igjen. Batteritiden er som regel laber de første gangene, men blir bedre. Det kan uansett være en ide å lade den helt ut en gang i måneden, for å kalibrere elektronikken som holder styr på batteriet Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Håper det går greit om jeg lader den kvelden og natta og tar den i bruk på formiddagen?! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jada, den tar ikke skade av det, men det er nok ikke nødvendig å lade den så lenge. Den har sikkert en indikator som sier fra når den er full. Klattlading er også helt greit, og bare bra for batteriet. Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Klattlading er også helt greit, og bare bra for batteriet. Hva er klattlading?? Nå er jeg helt borte hehe Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det er at man f.eks ikke lader telefonen helt ut før man setter den på lading. Det er bare bra at elektronene får beveget seg litt Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Okei Haha, det gjør jeg annenhver dag med min W995 men nå har jeg kjøpt Samsung Galaxy S II så nå blir det å være mer forsiktig med sakene.. Ikke nøkler og mobil i samme lomme f.eks Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 He he sant nok. Det kan sikkert lønne seg å ha skjermen inn mot kroppen/låret når du har den i lommen, ellers er det lett for at den får seg en kakk Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg lader samsungen fra fredag morgen og fram til ca 18,30 på kvelden.. da burde den være maks oppladet når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå