Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette rart? Vil ha deres mening.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

han e en kåt fan som sikkert e jævli usikker på ting :p går over

Usikker?! Virker nå ganske klar på hva han vil spør du meg! Og godt er det, sexen blir jo bedre jo mer åpen og ærlig en er med sine egne preferanser..

Jo mindre hemninger, jo bedre blir det jo..

Kos dere :new_woot:

• Liker 2
Lenke til kommentar

En jeg driver på med har en del sære preferanser.. Han tenner på å bli bitt, og vil at jeg skal si til han at han er syk, unormal osv. Han tenner på å bli nektet å få orgasme, og sender melding til meg hver gang han vil onanere for å spørre om han får lov. Er dette normalt, eller? Han har også fot fetisj, men dette er vel litt mer normalt. Han tenner også på jenter med strap on, nippeltortur (jeg kan klype niplene hans til han blør, og han liker det). Han ville også at jeg skulle risse inn navnet mitt med nål på kroppen hans, noe som jeg gjorde og det er nå blitt ett arr.

En annen veldig merkelig ting han tenner på er emo-jenter! Merkelige hårfarger.. Og så blir han kåt av å se at jeg har rennende mascara. Tenner også på gassmasker, og å ha sex med meg mens jeg later som jeg sover/bevisstløs..!

Sikkert noe jeg har glemt i farten, men jeg vil vite hva dere der ute synes om disse tingene.. Er det sykt?

hvis du søker på nettet etter BDSM så finner du igjen veldig mye av disse tingene ;) da kan du også se at det er mer normalt enn hva mange tror ;)

mange har spesielle fetisjer og noen har ingen, slik er denne verden.

spørsmålet er jo bare om du er med på det og tenner på det selv og har bedre orgasmer når dere holder på med dette enn hvis det hadde vært uten noe av dette ;)

gjerne bare prat åpent om det og kom fram med dine fetisjer så blir dere enige om ting og tang så får dere det aller beste begge to ;)

Lenke til kommentar

En jeg driver på med har en del sære preferanser.. Han tenner på å bli bitt, og vil at jeg skal si til han at han er syk, unormal osv. Han tenner på å bli nektet å få orgasme, og sender melding til meg hver gang han vil onanere for å spørre om han får lov. Er dette normalt, eller? Han har også fot fetisj, men dette er vel litt mer normalt. Han tenner også på jenter med strap on, nippeltortur (jeg kan klype niplene hans til han blør, og han liker det). Han ville også at jeg skulle risse inn navnet mitt med nål på kroppen hans, noe som jeg gjorde og det er nå blitt ett arr.

En annen veldig merkelig ting han tenner på er emo-jenter! Merkelige hårfarger.. Og så blir han kåt av å se at jeg har rennende mascara. Tenner også på gassmasker, og å ha sex med meg mens jeg later som jeg sover/bevisstløs..!

Sikkert noe jeg har glemt i farten, men jeg vil vite hva dere der ute synes om disse tingene.. Er det sykt?

Det er sykt hvis det går utover noen, om det ikke gjør det kalles det en seksuell preferanse ;)

Lenke til kommentar

Liker du det så kjør på, ikke bry deg om at noen synes det er sykt. Alle har forskjellige preferanser på dette området.

Du kan jo være glad for at han ikke tenner på lik, det hadde bare vært ekkelt ;)

Lenke til kommentar

Du kan jo være glad for at han ikke tenner på lik, det hadde bare vært ekkelt ;)

Da hadde hun nok ikke fått opplevd det uansett.

Å? Kunne jo blitt en overraskelse den gangen de ble enig om å prøve trekant.

Hadde det vært en trekant hadde det forsåvidt vært greit, men hadde det bare vært de to, så tror jeg ikke hun hadde fått opplevd det, nettopp fordi hun hadde vært et lik. Og er det noe/noen man tenner på, så er det jo gjerne kjæresten sin, og ikke en random person ingen veit hvem er.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke rart.

Vel, rart er det kanskje for noen, men langtfra sykt som du spør om til slutt.

Synes mye av det du nevner kommer inn under rimelig normale foreteelser.

Enkelte ting kan nok komme inn under SM, (som jeg kan styre meg for), men hva så?

Det er da også helt normalt for utrolig mange! Og mange flere enn du kan tenke deg :whistle:

Så lenge dere trives med det og har det bra, så er da ingenting bedre enn det?!

Hvorfor bry seg om hva som er normalt, og hva andre mener?

Men, det må selvsagt fungere begge veier, at han også er med på dine ønsker, ellers lar du deg jo bare utnytte for å tilfredstille ham.

Kos dere, og si nei!, for all del, om det er noe du ikke vil være med på.

Jeg tviler sterkt på, som noen nevner her, at det at han vil ha sex med deg mens du later som du sover ville kvalifisere til en dragning mot nekrofili :roll:

Og OM det nå skulle være det, så skal det svært mye til at han vil ta seg inn i et likhus i nattens mulm og mørke :ph34r: , langtmindre skade deg. Han vil svært trolig ha nok med at du later som du sover. :)

Ha! Julian Assange koste seg jo med ei jente som sov på morgenkvisten! :D Det er overhodet ikke unormalt, det kan jeg love deg! Hadde vært verre om du alltid måtte late som du sov! :hmm: Men det er da bare å spørre ham, er det ikke?

Han er da åpen mot deg ifbm. alle andre ønsker?

Postet av anonym: 88de34616752888867986c58b77de23a

Postet av anonym: 88de34616752888867986c58b77de23a

Lenke til kommentar

Det er ingenting som er rart, så lenge det ikke er nekrofili. Det er teit å sammenligne dette. Mange liker rollespill, så å late som du voldtar noen er uskyldig og ikke noe rart etter mine meninger.

Hva man liker er opp til hver enkelt person, men så lenge det er akseptert hos begge parter, og ikke strider mot loven, så er det lov å gjøre akkurat som man vil i sitt private hjem.

BDSM er noen av de mer "normale" fetisjismer etter min oppfatning, og det er bare bra å drive på slikt om begge parter har lyst til det.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke sykt. Ikke helt A4, men hva gjør vel det?

Voldsomst å solidariske vi skal være da...

Jeg tørr påstå at dette er unormalt. Han bør oppsøke psykolog. Man trenger ikke alltid å synes slike ting er normalt. Det er lov til å sette en grense og si at "nei faen, dette ble for vilt"...

Lenke til kommentar

Hurra for dagens samfunn! Støter vekk særingene og de som er utenfor den standard kjedelige boksen hvor kreativitet og oppfinnsomhet ligger godt i dvale.

Synd ikke Tricell kunne kommet innom og sagt hva han mener om denne "galskapen" :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke sykt. Ikke helt A4, men hva gjør vel det?

Voldsomst å solidariske vi skal være da...

Jeg tørr påstå at dette er unormalt. Han bør oppsøke psykolog. Man trenger ikke alltid å synes slike ting er normalt. Det er lov til å sette en grense og si at "nei faen, dette ble for vilt"...

Da bør du nok våkne opp og lukte på rosene, FlinkeFreddy. Tro det eller ei, men forskjellige mennesker har forskjellige preferanser. Noen trives best med misjonærstilling og aromatiske oljer - andre ønsker mer varierte innslag på menyen.

Skal man drive og klassifisere alt som ikke passer inn med ens egen smak og behag som "sykt" har vi ikke noe annet valg enn å vedkjenne oss at alle mennesker er "syke". Litt mer alvorlig blir det dog når du leker ekspert og anbefaler vedkommende å gå til psykolog. Det er slike holdninger som for mange skaper usikkerhet og problemer i forhold til selvbildet.

Det er ikke farlig å utfordre normene litt, vet du. Det verste som kan skje er vel at samfunnet gradvis blir mer åpent og inkluderende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...