Gå til innhold

Skaffe alkohol

anubiz

Anbefalte innlegg

Hvis du er født i 94 kan du bare skrape på 4 tallet slik at det blir et 1 tall. Det er lett og du blir brått gammel nok til å kjøpe sprit og.

Siden du er jente har du jo to fordeler som kalles pupper, sleng på deg en utringa topp. Finn en butikk med en nervøs tenåringsgutt i kassa og len deg litt over slik at han blir litt satt ut. Blir vanskelig hvis man er gutt, man kan jo ikke akkurat slenge kølla opp på disken :))

Det beste er selvfølgelig å få noen som er over 18 til å kjøpe.

Edit: ser nå at det er noen dager siden du skulle ha, men du kan jo prøve dette neste gang.

Jeg kan bekrefte at det funker.

Men hvis du ikke vil flashe noen kroppsdeler så kan du jo; Spørre noen eldre utenfor butikken om å kjøpe, eller så kan du gi han 180-190 for en sixpack som koster feks 150 :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ifølge profilen er ho født i 95. Selv ville jeg bare prøvd å kjøpe og satse på å ikke bli spurt om legitimasjon, er ikke verre enn at du ikke får kjøpt. Anbefaler også å handle inn i god tid og ikke vente til siste liten, kjekt å ha et lite lager.

Som jeg har sagt flere ganger tidligere, vis fram legitimasjon om de spør. De fleste gidder ikke se på det engang, de vil bare se reaksjonen til den nervøse tenåringen når dem spør etter det.

Og hva skjer om de ser at det står at jeg er født i 95 da?

Jeg prøvde en gang da jeg var 14 år gammel. Siden jeg ikke var gammel nok, så satte kassedama varene bak kassa og sa at jeg ikke fikk kjøpe. Det skjer ingenting mer. Ingen ringer politiet eller foreldrene dine eller noe som helst.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

et stikkord er å virke å se voksen ut. å komme i inn i butikken å rope lol rofl osv kommer til å avsløre deg veldig fort snakk dannet og voksent samtidig bør du opptre voksen i kroppspråket ditt også. jobber selv i butikk og man merker veldig fort nerøvistet i kasse området. PS ikke ha med bilnøkler det er det mest kjente trikset i boka og du kommer til å bli spurt med engang om legg.

Lenke til kommentar

Kjøper aldri drikke selv. Men jeg kjøper snusen min selv. Det jeg da gjør er:

1) Hvis snusskapet står fremme, går jeg rett hit og plukker det jeg skal ha. Som om det er en selvfølge og helt normal rutine for meg. Planlegger alltid på forhånd hva jeg skal velge meg, så jeg ikke ser ut som en usikker gutt. Legger boksen på rullebåndet, smiler og hilser, og hvis jeg betaler kontant (helst!) så bare gir jeg penga asap. Akkurat som om det ikke er noe spørsmål etter alderen min. Om jeg må betale med kort, så er jeg kjapp med "betaler med kort, jeg =)". Da kan det virke som om jeg ikke er nervøs for å vise at jeg har med meg legitimasjon.

2) Hvis snusskapet står bak kassa, gjør jeg akkurat som over. Bare at jeg sier bestemt hva jeg skal ha, og hvis de ikke vet nøyaktig hvor i skapet snusen er så er jeg gjerne behjelpelig med å si "oppe til venstre", "midten til høyre" osv. Med en hyggelig tone, selvfølgelig. Så fort den er slått inn, så er jeg kjapp med replikkene og handlingene igjen. Enten stikke en hundrelapp over til den ansatte med en gang, eller si jeg vil betale med kort. Og vær for all del ikke nervøs eller usikker, og lat som om det er en selvfølge at du er der for å handle det du skal ha. Spør de om leg, prøv å gi dem den, for da virker du jo også litt selvsikker. Så kanskje de bare tar en kjapp kikk, blingser litt og sier det er i orden. =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...