Gå til innhold

Skaffe alkohol

anubiz

Anbefalte innlegg

Brygg øl/vin selv.

Er det så enkelt da?:p

Ja. Ei stor bøtte med lokk. 22 liter vann, 7 kg sukker og 1 pose vingjær eller turbogjær. Blir jo sats, men det går fint an å drikke. Smaker ikke så ille faktisk. Brukte den metoden da jeg var under 18 år. For bedre smak og brygging på lovlig vis tilsetter du frukt. Epler er toppen. Ta noen kilo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brygg øl/vin selv.

Ja. Ei stor bøtte med lokk. 22 liter vann, 7 kg sukker og 1 pose vingjær eller turbogjær. Blir jo sats, men det går fint an å drikke. Smaker ikke så ille faktisk. Brukte den metoden da jeg var under 18 år. For bedre smak og brygging på lovlig vis tilsetter du frukt. Epler er toppen. Ta noen kilo.

Er litt vanskelig å fikse det her hjemme da, tror mamma hadde merket det ganske kjapt og kasta det ut :\

Lenke til kommentar

Fake-id.de :) Bestill deg ett "internasjonalt" skolebevis og si du var 2 året på vgs i frankrike elns:P ER ikke GYLDIG leg men funker hver gang for meg :)

er litt vanskelig å skaffe det til i dag, siden det er i kveld jeg trenger :\

Lenke til kommentar

Fake-id.de :) Bestill deg ett "internasjonalt" skolebevis og si du var 2 året på vgs i frankrike elns:P ER ikke GYLDIG leg men funker hver gang for meg :)

Vel din feil, lær deg å få fingern ut av ræva og start med slike ting før absolutt siste deadline.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Vel din feil, lær deg å få fingern ut av ræva og start med slike ting før absolutt siste deadline.

Er ikke min feil at jeg ikke visste at det gikk ann før nå. Men uansett, fikk skaffa alkohol noen timer før festen, så gikk bra ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Brygg øl/vin selv.

Er litt vanskelig å fikse det her hjemme da, tror mamma hadde merket det ganske kjapt og kasta det ut :\

Gjør det ute, da. Bør stå i minst 20 graders temperatur, og det er det jo ofte på sommeren :)

Lenke til kommentar

Det dummeste du kan gjøre om du satser på å kjøpe alkohol selv, er å komme med unnskyldningen om at du har glemt legget. Den har de hørt utallige ganger før. Vær selvsikker. Lat som du har kjøpt øl tusen ganger før. Ta fram kortet ditt og gjør deg klar til å betale med det. Spør de om legg, bare viser du dem det. De aller fleste er for dumme til å faktisk se hva som står på kortet.

Noen innvandrerbutikker som ikke følger islamsk lov, selger alkohol, og disse gir som oftest langt faen i hvem de selger til. Om de prøver seg på å nekte, gir du dem bare en femtilapp ekstra for hver six pack.

Internasjonale skolebevis fungerer også som oftest. Selv om det ikke er gyldige legitimasjon, står det likevel alderen din på det, og de aller fleste butikkmedarbeidere sluker dette rått.

Jeg vet ikke hvordan markedet er der du bor i Hedmark, men i Oslo er det i hvertfall flust av folk som selger smuglersprit. Husk bare å være obs på at du da kan risikere å få metanol.

Vi pleide og stå utenfor butikken og vente på noen som så sånn passe hjelpsom ut og spørre om de kunne kjøpe øl til oss, Funka fjell på første forsøk om vi fant riktig person :new_woot:

Hehe. En jente i klassen min prøvde seg på det. Skulle ha 20 Prince, fikk en pakke Petterøe's rullings...

Da var jenta jævla heldig. Hun fikk en vare som koster det tredobbelte av hva hun betalte for. Merker jeg har litt vanskelig for å tro på det.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Da var jenta jævla heldig. Hun fikk en vare som koster det tredobbelte av hva hun betalte for. Merker jeg har litt vanskelig for å tro på det.

Det kan jo godt være hun ga en 200-lapp og sa han skulle få det for å gjøre det for henne, men så ville han ha det moro i stedet. Jeg kjenner ikke historien utover at hun har fortalt meg at det var det som skjedde.

Lenke til kommentar

Hvis du er født i 94 kan du bare skrape på 4 tallet slik at det blir et 1 tall. Det er lett og du blir brått gammel nok til å kjøpe sprit og.

Siden du er jente har du jo to fordeler som kalles pupper, sleng på deg en utringa topp. Finn en butikk med en nervøs tenåringsgutt i kassa og len deg litt over slik at han blir litt satt ut. Blir vanskelig hvis man er gutt, man kan jo ikke akkurat slenge kølla opp på disken :))

Det beste er selvfølgelig å få noen som er over 18 til å kjøpe.

Edit: ser nå at det er noen dager siden du skulle ha, men du kan jo prøve dette neste gang.

Endret av SuperTrym
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ifølge profilen er ho født i 95. Selv ville jeg bare prøvd å kjøpe og satse på å ikke bli spurt om legitimasjon, er ikke verre enn at du ikke får kjøpt. Anbefaler også å handle inn i god tid og ikke vente til siste liten, kjekt å ha et lite lager.

Lenke til kommentar

Ifølge profilen er ho født i 95. Selv ville jeg bare prøvd å kjøpe og satse på å ikke bli spurt om legitimasjon, er ikke verre enn at du ikke får kjøpt. Anbefaler også å handle inn i god tid og ikke vente til siste liten, kjekt å ha et lite lager.

Siden hun er født i 95 kan hun fremdeles bruke puppetrikset til SuperTrym tho :new_woot:

Lenke til kommentar

Siden hun er født i 95 kan hun fremdeles bruke puppetrikset til SuperTrym tho :new_woot:

Hehe, kan prøve det neste gang ;)

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt flere ganger tidligere, vis fram legitimasjon om de spør. De fleste gidder ikke se på det engang, de vil bare se reaksjonen til den nervøse tenåringen når dem spør etter det.

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt flere ganger tidligere, vis fram legitimasjon om de spør. De fleste gidder ikke se på det engang, de vil bare se reaksjonen til den nervøse tenåringen når dem spør etter det.

Og hva skjer om de ser at det står at jeg er født i 95 da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...