anubiz Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Noen som vet om en måte mindreårige (under 18) kan skaffe alkohol? Har ingen til å kjøpe og ikke mulighet til å fake leg. Vær kreative nå, trenger hjelp (vet ikke om lignende trå finnes allerede, men jeg fant ingen så..) 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg kaffebryggare Skrevet 24. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. mai 2011 Nei, du kan jo vente til du er 18 for eksempel. 27 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 foreldrene dine har sikkert et bar skap? Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 24. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. mai 2011 Brygg øl/vin selv. 16 Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 De eneste mulighetene da er å stjele eller lage selv. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Få deg venner over 18 Edit: Hva med å prøve å kjøpe selv? Og dra den gammle du har glemt leggen, hvis de spør. Er selv bare 165cm og viser stort sett aldri legg når jeg kjøper snus eller øl. Endret 24. mai 2011 av Rockna 5 Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 foreldrene dine har sikkert et bar skap? mamma har ikke det og pappa skal jeg ikke til før om noen uker, så blir for sent Lenke til kommentar
Populært innlegg sLR Skrevet 24. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. mai 2011 Steg 1: Skaff deg <jesuskrefter> Steg 2: Få tak i en god mengde vann Steg 3: Gjør vann om til vin Steg 4: ???????????? Steg 5: Profit. 12 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg kjøpte øl/tobakk selv når jeg var 16. Noen ganger ble jeg spurt om leg - andre ganger ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Tror forresten denne passer bedre i OT-baren så flytter den dit. Reaksjoner på moderering skjer som vanlig på PM. Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Få deg venner over 18 Edit: Hva med å prøve å kjøpe selv? Og dra den gammle du har glemt leggen, hvis de spør. Er selv bare 165cm og viser stort sett aldri legg når jeg kjøper snus eller øl. Har venner over 18, men de bor litt unna eller er bortreist, og jeg må ha det til helgen er 177, men har prøvd å kjøpe røyk maange ganger, og når de spurte om jeg hadde leg sa jeg at jeg hadde glemt den, så tviler på at det går når det gjelder alkohol Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Spør folk over 18 år som Rockna foreslo. Hvis du ikke har noen venner over 18 funker noen ganger eldre søsken, fettere/kusiner, venner som kjenner noen over 18 eller har familie over 18 osv. Er det noen du vet om som typisk pleier å skaffe alkohol? Personen trenger ikke nødvendigvis å være over 18, så lenge han kjenner folk som kan skaffe. Alt handler vel egentlig om kontakter. Eventuelt så kan du prøve å kjøpe på butikker hvor de ansatte ikke bryr seg, typiske utlendinger sjapper og lignende. Du kan også prøve å spør random folk utenfor butikker om de kan kjøpe til deg. Husk å drikk med måte. Endret 24. mai 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Brygg øl/vin selv. Er det så enkelt da? Jeg kjøpte øl/tobakk selv når jeg var 16. Noen ganger ble jeg spurt om leg - andre ganger ikke. Jeg får noen ganger kjøpt røyk selv, men det er på kiosker. Tror ikke jeg får kjøpt på vinmonopolet eller vanlig butikk uten leg.. Prøvde å kjøpe cider på meny en gang, men gikk ikke, haha Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Er det så enkelt da?Ja, det vil jeg si. Tar litt lenger tid enn å kjøpe da. Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Er det så enkelt da?Ja, det vil jeg si. Tar litt lenger tid enn å kjøpe da. da tviler jeg på at den er klar til helgen Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Spør folk over 18 år som Rockna foreslo. Hvis du ikke har noen venner over 18 funker noen ganger eldre søsken, fettere/kusiner, venner som kjenner noen over 18 eller har familie over 18 osv. Er det noen du vet om som typisk pleier å skaffe alkohol? Personen trenger ikke nødvendigvis å være over 18, så lenge han kjenner folk som kan skaffe. Alt handler vel egentlig om kontakter. Eventuelt så kan du prøve å kjøpe på butikker hvor de ansatte ikke bryr seg, typiske utlendinger sjapper og lignende. Du kan også prøve å spør random folk utenfor butikker om de kan kjøpe til deg. Husk å drikk med måte. Har spurt søskenbarn, venner, venners venner osv ingen som kan tydeligvis. Har kanskje en som kan skaffe via venner men han vet ikke enda for han må snakke med de. Er ingen sånne butikker her som selger alkohol, bare vanlige butikker som meny og kiwi og sånn :s Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Har du tenkt å drikke alene? Spør noen av de andre du skal drikke med? Eller prøver du å skaffe til flere? Lenke til kommentar
Colado Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Her i bygda spør vi gjerne noen random alkoholikere, for en slant kjøper de =) Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Har du tenkt å drikke alene? Spør noen av de andre du skal drikke med? Eller prøver du å skaffe til flere? Det er på et skoleball, og de jeg skal drikke med har ingen til å skaffe:p 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg