Gå til innhold

Skaffe alkohol

anubiz

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en måte mindreårige (under 18) kan skaffe alkohol? Har ingen til å kjøpe og ikke mulighet til å fake leg.

Vær kreative nå, trenger hjelp :)

(vet ikke om lignende trå finnes allerede, men jeg fant ingen så..)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Få deg venner over 18

Edit: Hva med å prøve å kjøpe selv? Og dra den gammle du har glemt leggen, hvis de spør. Er selv bare 165cm og viser stort sett aldri legg når jeg kjøper snus eller øl.

Endret av Rockna
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Få deg venner over 18

Edit: Hva med å prøve å kjøpe selv? Og dra den gammle du har glemt leggen, hvis de spør. Er selv bare 165cm og viser stort sett aldri legg når jeg kjøper snus eller øl.

Har venner over 18, men de bor litt unna eller er bortreist, og jeg må ha det til helgen :p

er 177, men har prøvd å kjøpe røyk maange ganger, og når de spurte om jeg hadde leg sa jeg at jeg hadde glemt den, så tviler på at det går når det gjelder alkohol :p

Lenke til kommentar

Spør folk over 18 år som Rockna foreslo. Hvis du ikke har noen venner over 18 funker noen ganger eldre søsken, fettere/kusiner, venner som kjenner noen over 18 eller har familie over 18 osv.

Er det noen du vet om som typisk pleier å skaffe alkohol? Personen trenger ikke nødvendigvis å være over 18, så lenge han kjenner folk som kan skaffe.

Alt handler vel egentlig om kontakter. Eventuelt så kan du prøve å kjøpe på butikker hvor de ansatte ikke bryr seg, typiske utlendinger sjapper og lignende. Du kan også prøve å spør random folk utenfor butikker om de kan kjøpe til deg.

Husk å drikk med måte.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Brygg øl/vin selv.

Er det så enkelt da?:p

Jeg kjøpte øl/tobakk selv når jeg var 16. Noen ganger ble jeg spurt om leg - andre ganger ikke.

Jeg får noen ganger kjøpt røyk selv, men det er på kiosker.

Tror ikke jeg får kjøpt på vinmonopolet eller vanlig butikk uten leg.. Prøvde å kjøpe cider på meny en gang, men gikk ikke, haha

Lenke til kommentar

Spør folk over 18 år som Rockna foreslo. Hvis du ikke har noen venner over 18 funker noen ganger eldre søsken, fettere/kusiner, venner som kjenner noen over 18 eller har familie over 18 osv.

Er det noen du vet om som typisk pleier å skaffe alkohol? Personen trenger ikke nødvendigvis å være over 18, så lenge han kjenner folk som kan skaffe.

Alt handler vel egentlig om kontakter. Eventuelt så kan du prøve å kjøpe på butikker hvor de ansatte ikke bryr seg, typiske utlendinger sjapper og lignende. Du kan også prøve å spør random folk utenfor butikker om de kan kjøpe til deg.

Husk å drikk med måte.

Har spurt søskenbarn, venner, venners venner osv :p ingen som kan tydeligvis. Har kanskje en som kan skaffe via venner men han vet ikke enda for han må snakke med de.

Er ingen sånne butikker her som selger alkohol, bare vanlige butikker som meny og kiwi og sånn :s

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...