Lakshmi Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Hei! Jeg har nå i over en lengre periode tenkt å kjøpe meg et nytt Tower pga både plassmessige og kjølemessige forhold. Mitt nåværende kabinett er et Antec 900. Det jeg rett og slett lurer på er hvor mye arbeid og hvor vanskelig det egentlig er å skifte et tower, ettersom det er noe jeg aldri har gjort før. Jeg vil si jeg har en litt under gjennomsnittlig kompetanse på data. Ser gjerne fram til tilbakemeldinger Endret 24. mai 2011 av Lakshmi Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 NZXT Phantom vil være et godt alternativ for deg, angående installasjon er det bare å plugge ut, skru ut og skru/plugge inn igjen. Kjølemessig er det faktisk lite som overgår Nine Hundred da: HAF-serien fra Cooler Master, Raven 02 og 03 og phantom er de luftkjølingskabinettene som har bedre kjøling på luft. Lenke til kommentar
Lakshmi Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Tusen hjertelig for både raskt - og konstruktivt svar. Ja, mitt nåværende kabinett gjør kjølejobben sin. Northbridgen har vært maks opp i 65c, mens Cpuen maks 56c. imidlertid har jeg nokså store plassproblemer. var såvidt jeg klarte å presse inn en ekstra harddisk jeg kjøpte forrige måned. Du lista opp et par kabinett som hadde gode kjøleforhold ved luft, men kunne du ha gitt meg et par tips på kabinett som passer til vannkjøling også? Nok en gang, tusen takk for svar! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 800D, Temjin 07 og HAF X er jo favorittene, Lian Li vet jeg lite om annet enn at de ofte kan moddes til vannkjøling... Lenke til kommentar
Lakshmi Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Nok en gang, tusen takk for svar! hjulpet meg en masse på vei! Men jeg tror jeg nesten har bestemt meg for 800D. Ser ut som et helt enormt kabinett med masse plass, samt gode løsninger. Eneste drawbacket er rett og slett selve "looken". Det er ikke det tøffeste kabinettet etter min smak, men man kan jo ikke få alt her i verden heller! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Bare vit at om du skal luftkjøle i det kabinettet vil du ha en stor utfordring Lenke til kommentar
Lakshmi Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Tenkte i utgangspunktet å ha en fin blanding av både luft- og vannkjøling. Men hvilke problemer vil jeg komme borti 800D? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå