joh-so Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det er dumt å betale for mye! Men hvorfor merke et produkt (brenneren øverst) til 395,- at det før har kostet 298,-?????? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...roductpage_text Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 HAHAH!! datt nesten på gulvet nå.. HURRA FOR ELKJØP! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Fordi den samme "før" prisen står på alle produktene på siden. 295.- Det er nok bare den personen som legger til nye produkter som har glemt et felt ellerno. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 TOSHIBA SATP20S103 , før 295,- NÅ 19.995,- Vi er bare mennesker, alle gjør feil. Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 muahaha hahahhahahahahhahohohoohohohhiihihiihi Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 kjøpte den brennerer når lite-onen tok kvelden (de skuffene tåler ikke stort nei)... kostet da 598 på elkjøp tror jeg ... kjøpte den på expert til 495 .... måtte ha brenner .... Lenke til kommentar
Graphic LiFE Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 haha og expert..der har du morsomme karer..solgte usb kort til bestefaren min til 800kr.. helt vanlig usb kort..og begrunnelsen? "selger ikke så mange, så vi må ta mere (400%) betalt".. tar kaka...svindlere.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Bare så det er sagt: Brenneren er OK den. Bråka jævlig men etter en flash oppdatering var den mye bedre ... ikke den raskeste, men, men Lenke til kommentar
It's me Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 haha og expert..der har du morsomme karer..solgte usb kort til bestefaren min til 800kr.. helt vanlig usb kort..og begrunnelsen? "selger ikke så mange, så vi må ta mere (400%) betalt".. tar kaka...svindlere.. Det er sleipt ass. Var forresten med tanten min for å finne en mobil til henne, dette på Lefdal. Hun sa at det eneste hun gjorde var å ringe og sende sms, og hun ble snart annbefalt Siemens M55 og S55 som er telefoner til ca 1200 og 2800kr med abbonmentet hun skal ha. Det er telefoner som passer for en som bare ringer og sender sms Endte opp med en A55 til 200kr som dekker hennes behov og svært mye mer. Kan tenke meg at mange som ikke har peil på elektronikk, data og mobil blir lurt trill rundt av "folk som kan noe" hos feks Lefdal, Elkjøp, Expert m.m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå