Delvis Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Nå har jeg Telenor abo "frihet". Siden det er gått ut og blitt dyrere, ville jeg skifte til et av de nye."Prat" et eller annet Når jeg klikker "endre" kommer rekken av aboer som er hos Telenor. Men nedenfor der kommer noen som heter "djuice" Og der er det en litt billigere. Men hvorfor står de der og ikke på siden med andre abonnementer? Og hva er det som skiller det fra de andre, kan noen svare på det? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Det koster 25,- kr pr. gang du prater med Djuice kundeservice (simply), hos Telenor (Prat) er det 0,80,- kr pr. min. Datatrafikk er begrenset til maks 10,- kr pr. dag, men Djuice koster 12,50,- pr. MB, Telenor koster 10,- pr. MB. Med Telenor får du forresten Fri Familie, mens med Djuice får du gratis SMS til andre Djuice kunder (må aktiveres manuelt, men har ingen gebyr). Det er de eneste forskjellene jeg finner på første øyekast. Det er en mulighet for at enkelte spesialnummer (4 og 5 siffer, 8xx xx xxx osv.) er dyrere, men listen er lang så jeg leste ikke hele. Djuice er altså billigst med mindre du planlegger å ringe kundeservice ofte, eller ringer familien din veldig mye. Djuice er forresten et datterselskap av Telenor. Tjenestene deres skal vist være mer rettet mot unge mennesker. De har egen nettside som viser priser på deres abonnement. Endret 24. mai 2011 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Avløst Endret 25. mai 2011 av groenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå