ratata Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 problemet mitt er noelundet slikt: http://ask.adaptec.com/cgi-bin/adaptec_tic...hZ2U9MQ**&p_li= det er bare det at jeg har windows med sp1 installert, er det noen som kan gi meg en enkel forklaring på hvordan jeg kan få installert driverne skikkelig? vil helst ungå å installere windows på nytt :-? Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hvis du har tre hdd i din pc så da kan jeg hjelpe. Altså hvis du har 2x120 i Raid + en eller annen hdd så må du gjøre slikt. Ta ut den tredje hdd og så lenge du har ikke instalert winxp så ikke sett den på plass igjen. Instaler Winxp på en partysjon på de 120GB disker, så start opp windows instaler hva du vil , slå av maskin og sett den tredje disken ... Det hjalp meg i alfall ... Lenke til kommentar
ratata Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 har bare en disk i akkurat nå.. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Har du prøvd å gjøre det som står på den siden som linken din peker til? Lenke til kommentar
ratata Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 saken var den at jeg ikke orka å installere windows på nytt, men jeg må vel det... Lenke til kommentar
ratata Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 saken var den at jeg ikke orka å installere windows på nytt, men jeg må vel det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå