R o l f Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hei, Nå har det seg sånn at jeg kan veldig lite om pcer, prøvd å lete litt rundtom. Men dårlig som jeg er med pc deler osv så kommer jeg her for å forhåpentligvis få litt hjelp til å finne ut hva jeg skal gjøre. For ca 1 måned siden leverte jeg inn min G73JW til reperasjon, men de sliter visst med å finne deler til å ordne denne laptopen, fikk epost fra de I går der jeg kan få en G73JH istedetfor. Min g73jw : Intel® Core™ i7 740Qm 1.73GHz nVidia GTX 460 with GDDR5 1,5GB VRAM HDD: 500GB 2 Standard HDD RAM: 6G Den de tilbyr meg : Intel® Core™ i7 720Qm 1.6 GHz ATI Mobility™ Radeon® HD 5870, 1G GDDR5 VRAM HDD: 1000GB 7200rpm Standard HDD RAM: 8G Syntes dere jeg burde akseptere dette "byttet" eller vente på at de får deler så de kan reparere pcen som jeg leverte inn? Veldig usikker på hva jeg burde gjøre med tanke på at den laptoppen jeg har er en nyere modell av den de tilbyr meg. Takker på forhånd for all hjelp. mvh Rolf Lenke til kommentar
thomit Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Nei, nei, nei. Hvis de sliter med å få reparert maskinen din, så forlang å få en G73SW i bytte. Du skal ikke ha noe dårligere maskin enn den du har, og hvis de blir nødt til å gi deg en litt bedre en i bytte, ja, så er det deres problem, men ikke mer enn rett og rimelig. Lenke til kommentar
R o l f Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Takker og bukker for svar og råd. Setter pris på det mvh Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå