Meraphi Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hei Har bestilt meg bærbar av typen ASUS X53SV. Men har etter komplett.no's flere utsettelser på leveringstid nå begynt å se meg rundt etter noe annet. Har gjennom mye surfing gjennom forumet her funnet denne ASUS K53SV hos Multicom. Klarer ikke å finne noe forskjell på de annet en farge(?) og annen forbokstav. Noen som kanskje ligger på noe info her? Vil det være noe fallgruve for meg å bare avbestille X53SV og bestille K53SV fra multicom istedet? Vil egentlig bruke den som altmulig maskin i tillegg til studier. Hadde også vært fint fått bekreftelse på at de kan kjøre nyere spill også (Black-ops BF3(?)) (ikke nødvendigvis på ultra graphics:) Takker på forhånd for hjelp Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Nei, det er ikke store forskjellene på de der. Litt på størrelse på disk og blueray drev, ellers så kan ikke jeg finne noe. Speccen de har skal klare å dra de nyeste titlene i medium innstillinger uten alt for mye eye-candy. Spesifikt om det spillet du forespør kan jeg ikke svare for men jeg kan ikke se at det skulle by på problemer. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg tror Witcher 2 er et av de hardeste spillene som kommer i år, og GT 540M kan kjøre det på lav grafikk hørte jeg, go for it! Lenke til kommentar
Meraphi Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Da ble det K53SV fra multicom til meg:)6735 kroner med frakt og en fresh Phillips sleeve:) Noen som vet hvorfor den X53SV modellen er såpass forsinket? Ser ingen andre en MPX/komplett som har den inne eller i varesortimentet? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Både K53 og X53 er "OEM" modeller, dvs asus lager de på forespørsel fra distributører. Disse maskinene er ikke en del av standardmodellene til Asus som heter N53. Det som oftest skjer en at distributør spør asus om en maskin som skal koste XXXX og ha visse krav, asus har ingen maskin som passer og tilbyr da å lage en "spesialmodell" som opfyller kriteriene, disse spesialmodellene får oftest et modellnummer som begynner på X. Dette betyr også at man oftest kun finner den modellen hos en distributør (en distributør kan allikevel selge til mange butikker..... ) Lenke til kommentar
fruktsjimpanse Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 jeg har bestilt asus x53sv ,og jeg tenkte å oppgrade minnet/rammen,men vet ikke hvilken ram jeg burde velge og hvor mye jeg kan oppgrade.Fant ikke selve pc på komplett sin ¨minne guide¨ . Så er det noen som vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå