CaNaBiS Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 /me wants autograf nå! Cænabiz Syntes ikke Cænabiz ligna på CaNaBiS jeg da men... :-? Øh, noeng gang vært me legen? Syns ikke akkurat de krussedullene de lager ligneer på et navn heller. Btw, jeg kaller meg canabiz nå-- :wink: Lenke til kommentar
stranden Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 En eller annen nynazist: "Jeg vil flytte til et land som forbyr innvandrere!" Han er så dum.. Flytter han til et annet land så er d jo han som er innvandrer.. Og det fant du ut heeelt selv? Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 En eller annen nynazist: "Jeg vil flytte til et land som forbyr innvandrere!" Han er så dum.. Flytter han til et annet land så er d jo han som er innvandrer.. Og det fant du ut heeelt selv? U go, Cænabiz! Lenke til kommentar
stranden Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 U go, Cænabiz! HAHAHHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 U go' date=' Cænabiz! [/quote'] LMAO Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 En eller annen nynazist: "Jeg vil flytte til et land som forbyr innvandrere!" Han er så dum.. Flytter han til et annet land så er d jo han som er innvandrer.. Og det fant du ut heeelt selv? U go, Cænabiz! Hmm, mye quåting, men, men,-- Tannebizzen da fnix? Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Folkens - dette er ingen chatte-tråd! Takket være all spammingen, stenger jeg tråden. Gratulerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg