Qwseyvnd Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hei Jeg har hatt problem med å starte opp maskinen. I denne maskinen har den en skjult partisjon for gjenoppretting slik den ble levert. Jeg prøvde å reinstallere Windows 7 på denne maskinen fra skjult partisjon, det gikk ikke fordi den sa: Hvis du har en windows 7 cd, da kan du fjerne den, hvis noe annet cd da finner den ikke "Device driver". Jeg forstår ikke helt problemet ? Kan dere hjelpe meg ? Milliarder takk. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Ingen som vet ? Bump. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Om det er snakk om en reccovery partisjon du prøver å starte, må du lese i manualene til pcen din for å finne ut hvordan du starter og så legger tilbake recovery delen. Det er ulikt fra pc til pc og produsent til produsent. Kan også være at det fulgte med noen recovery DVD plater med pcen, og kanskje du må bruke en av disse også. Endret 26. mai 2011 av myhken Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg fikk ikke noe med DVD, men partisjonen er i X: boot del. Jeg så at min windows partisjon er i E: men Recovery sikter til C: Så jeg tror problemet er at pc starter primært E: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå