Torey Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hei! Jeg er på jakt etter Lambi-koder som står bak på Lambi tørkeposene og dorullposene (ved strek-koden) Er det noen her som har lyst til å hjelpe meg å bidra i dette? Jeg trenger 10 stykker. Det var planlangt at dette skal være en gave til min datter på 2 år:) Vist du har en Lambi-pose liggende spring å skriv ned koden, det adde vert fenomenalt om dere kunne gjort dette! Vær så snill å send koden som brev/melding, så ngen andre tar de TAkk på forhånd! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hva er det du får for kodene? 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 http://www.lambirewards.com/nb-NO/Rewards/List Jeg sendte et par på PM. Og så slettet jeg en off topic post. Geir Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Lette etter kode på Lambi-pakken min hjemme i går, men fant det ikke? Hvor er den plassert? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Man får http://www.lambirewards.com/nb-NO/Rewards/List det for kodene. Lambi kodene står på pakkningen, ikke på dorullene, på utsiden står det "Lambicode" , bak der det står lambicode , er det en kode. Men du må opne forsiktig , så du ikke river i stykker der det står en lambicode. Jeg fant 9 lambicodes hjemme Let etter en tekst på pakkningen der dedt står: Lambicode , det er liksom synlig fordi det er en firkant rundt teksten Endret 27. mai 2011 av Noreply Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg fant 9 lambicodes hjemme .. hobby å spare på pakningen? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Nei, Lol. Pappa hadde kjøpt 2 esker med 4 sånne pakninger i hver. når jeg så denne tråden, gikk jeg til boden..og der fant jeg 9 pakinger hadde jeg ikke lest her , hadde jeg ikke funnet dem. Kjøper sikker fler inn, når disse er ferdige Endret 27. mai 2011 av Noreply Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå