Gå til innhold

SE Xperia Neo hos Eshop247

Anbefalte innlegg

Ser at Eshop247 har Xperia Neo på lager allerede. Det hadde de visst også tidligere i mai. Sendt en mail og lurte på om det stemte. Fikk ikke noe svar men dagen etterpå var den plutselig ikke på lager lengre, så virker som det var en glipp.

Nå ser jeg igjen at den er på lager, så jeg sendte nok en mail og spurte om de kunne bekrefte at faktisk den er på lager, men ikke fått noe svar.

Så det jeg lurer på er om noen har bestillt herfra? Syns det virker litt rart at de har fått den inn men ingen andre. Vet Telia i Sverige har fått den, men de selger visst ikke til Norge.

Her er forresten linken: http://www.eshop247.no/wpage.aspx?pageno=10&prodId=1952&loadaction=setsessiontempvalue&stname=prodid&stvalue=1952

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at Eshop247 har Xperia Neo på lager allerede. Det hadde de visst også tidligere i mai. Sendt en mail og lurte på om det stemte. Fikk ikke noe svar men dagen etterpå var den plutselig ikke på lager lengre, så virker som det var en glipp.

Nå ser jeg igjen at den er på lager, så jeg sendte nok en mail og spurte om de kunne bekrefte at faktisk den er på lager, men ikke fått noe svar.

Så det jeg lurer på er om noen har bestillt herfra? Syns det virker litt rart at de har fått den inn men ingen andre. Vet Telia i Sverige har fått den, men de selger visst ikke til Norge.

Her er forresten linken: http://www.eshop247.no/wpage.aspx?pageno=10&prodId=1952&loadaction=setsessiontempvalue&stname=prodid&stvalue=1952

Jeg bestilte en i fargen blue gradient på lørdag natt til søndag. I følge sporingen på pakken så nådde den Oslo litt før kl.0300 i natt, så regner med at den er klar for henting her i Trondheim i morgen. De må nesten ha fått inn mobilen hvis pakken min er sendt, men jeg kan komme tilbake hit med en oppdatering i morgen. Da sitter jeg kanskje med den i hendene allerede :new_woot:

Har forresten hørt fra andre på forumet her som bestilte derfra og har fått telefonen sin. H*n var i allefall fornøyd med butikken.

Jeg var også skeptisk til å kjøpe fra eshop247 i starten, men det skal visst ikke være noen fare. Bare å bestille ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...