armandg Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 plukker du ut én og én når du skal spille, eller kan vi allerede nå få vite om vi skal spille eller ikke? Du har et poeng med at det kan være greit å slippe å vente i 2 timer uten å vite noe som helst. Jeg har derfor satt opp denne kamplisten:(...) Pleier gode tips å føre til en plass på lista? ;P Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Kult om dere hadde fått til en live-sending eller noe lignende av eventen! Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) reconx og jeg fikk spilt nå. Det ble 2-1 tap for meg. Gratulerer med to spillgavekort på Elkjøp. Jeg nærmer meg seier nå! Nå prøver jeg å hooke opp med Danbjo igjen. Endret 25. mai 2011 av TST Lenke til kommentar
Nithox Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Sitter og venter i arenaen enda Lenke til kommentar
reconx Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Tusen takk for kampen Tor-Steinar Tangedal! Håper dere arrangerer fleire sånne event, drit gøy å spele med gamer.no gjengen Du tar meg muligens neste kamp ! Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Sitter og venter i arenaen enda Da er vi 2! Lenke til kommentar
Sverriøst?? Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Du er sikkert en sissyboy med ikke noe liv, som griner seg til å spille med Manu! Bring it on, BITCH!!! Heh, jeg spiller helst med et av lagene i mitt hjerte jeg, og det er Aston Villa, Stabæk og Barnet F.C. Med mindre noen velger et overlegent femstjernerslag blir det vel Villa i morgen kveld. Får se. Lite er morsommere enn å slå et lag som på papiret er bedre. Digger at du liker Stabæk:) Synd at de røk ut i cuppen idag... Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Jaja, ser ikke ut som det ble noen kamp på meg ikveld, men triler ball et kvarter 20 min til i arenaen i TILFELLE jeg er utrolig heldig :o) ________________________ GT: Hiskii Endret 25. mai 2011 av Hiski Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Kampen mot Danbjo endte med nok et tap, 3-1. To spillgavekort til deg også! Resten av kampene i kveld skal jeg ikke spille med lag som er dårligere enn motstanderen, så er det sagt :-) Nå prøver jeg og Havren23 oss igjen. Lenke til kommentar
reconx Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Vi bør alle på forumet her lage ein "Friends League" som vi ein dag avtale å spele på ! Who's i in? berre å legger til "ReconX The One" om dokke vil spele "head to head" eller "Friends leagues" Lenke til kommentar
stinis87 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Vi bør alle på forumet her lage ein "Friends League" som vi ein dag avtale å spele på ! Who's i in? berre å legger til "ReconX The One" om dokke vil spele "head to head" eller "Friends leagues" Det synes jeg høres ut som en god ide! i'm in Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det ble 1-1 etter ordinær tid mellom meg og Havren23. Slutta der, så det ikke drøyer ut for lenge. Han får to gavekort han også. Neste er da lunde123221, etter at jeg har hentet meg litt mer drikke :-) Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Spiller du enda? Logget ut kl 21.00 og trodde alt håp var ute jeg. Skulle gjerne tatt med mitt kjære Swansea og delt ut litt juling Gamertag: Bentein Satser btw på Premier League etter finalekampen på wembley på mandag! Edit: Så lista nå, skulle sett det før de 2 timene var gått Edit2: Noen måte noen kan fjerne dette _INLEGG.NO greiene på brukernavnet mitt? Skulle gjerne hatt tilbake bare Bentein hvis det er mulig Endret 25. mai 2011 av Bentein_InnleggNO Lenke til kommentar
armandg Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det ble 1-1 etter ordinær tid mellom meg og Havren23. Slutta der, så det ikke drøyer ut for lenge. Han får to gavekort han også. Neste er da lunde123221, etter at jeg har hentet meg litt mer drikke :-) er det noe håp om å komme på lista og få spille siden så mange har droppa å møte opp? Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det ble 1-1 etter ordinær tid mellom meg og Havren23. Slutta der, så det ikke drøyer ut for lenge. Han får to gavekort han også. Neste er da lunde123221, etter at jeg har hentet meg litt mer drikke :-) er det noe håp om å komme på lista og få spille siden så mange har droppa å møte opp? Har allerede utvidet lista en del, og er 30 minutter på overtid nå. Tror jeg må gi meg etter de tre kampene som gjenstår. Men det blir garantert flere spillkvelder, i andre spill :-) Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) lunde123221 var da tredje (eller fjerde? jeg har ikke oversikt lenger) som slo meg, 2-0 denne gangen. Og han tok det visst opp også. To gavekort får du i alle fall! Da er det deg, Naruto94. Den etterlengtede seieren kommer på et tidspunkt, og det kan bli nå! :-) Endret 25. mai 2011 av TST Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) lunde123221 var da tredje (eller fjerde? jeg har ikke oversikt lenger) som slo meg, 2-0 denne gangen. Og han tok det visst opp også. To gavekort får du i alle fall! Da er det deg, Naruto94. Den etterlengtede seieren kommer på et tidspunkt, og det kan bli nå! :-) Synd du ikke spiller mot meg, da hadde du fått den etterlengtede seieren din __________________ GT: Hiskii Endret 25. mai 2011 av Hiski Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Har ikke dagen i dag, tap igjen og to gavekort til Naruto94 også. Godt vi har en del å ta av! Siste kamp i kveld er mot Stonemeister. Oppdatering: Han dukket ikke opp, så da får du den siste Hiski, siden du har vært så tålmodig :-D Endret 25. mai 2011 av TST Lenke til kommentar
Nithox Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Gratulere Hiskii. Synes dere burde finne en bedre måte og arrangere noe slikt på så folk slipper og sitte å vente i flere timer Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Ahhh, sorry... Fikk ikke med meg at jeg var på lista. Sjekket senest for 20 minutter siden og regnet med at jeg ikke var tatt ut. Bare å beklage. Kommer sterkere tilbake. Er selvfølgelig tilgjengelig nå, om skipet ikke har seilt. Endret 25. mai 2011 av Stonemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå