PlokkSD Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 De som har PS3 får glede seg over at de kan delta i spillturneringen i steden :-) er deltager der også, men hadde vært moro å knust en som har spill som sitt yrke også om du skjønner hva jeg mener;> Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Shifty Powers fikk sin revansje etter helgas tap i Premier League, og slo meg 2-0. To gavekort til deg også! Nestemann er reconx. Jeg har ikke mistet motet, men det er tydelig at noen spiller dette MYE mer enn meg :-D Oppdatering: Ser ut som han hadde trøbbel med NAT-settings. Vi fikk i alle fall ikke connecta skikkelig. Prøver gjerne etter neste kamp, som nå er med Azidops! Kor mange minutt er omgangen? Har kjørt standard seksminutters-omganger til nå, men kan kanskje senke det så flest mulig får blitt med. De som har PS3 får glede seg over at de kan delta i spillturneringen i steden :-) er deltager der også, men hadde vært moro å knust en som har spill som sitt yrke også om du skjønner hva jeg mener;> Hehe, joda. Dessverre har jeg ikke spilling som yrke :-) Endret 25. mai 2011 av TST 1 Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) I'm in! Gamertag: Hiskii Bare synd at jeg kommer til å knuse'n (men skal spille kamp selv, så kan ikke før i halv 9 tiden)... Er klar nå, men ser ikke ut som jeg blir plukket ut :/ Endret 25. mai 2011 av Hiski Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Kamplisten videre i kveld er slik. Det vil si etter at reconx og jeg har forsøkt på nytt nå: Azidops (møtte ikke) RifleHunter (møtte ikke) CREDiBLE (møtte ikke) Nomixium (møtte ikke) GoodCompany (møtte ikke) dglmos (møtte ikke) Havren23 (uavgjort) Danbjo (tap for meg) lunde123221 (tap for meg) Stonemeister (møtte ikke opp) Naruto94 (tap for meg) Endret 25. mai 2011 av TST 1 Lenke til kommentar
Danbjo Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) skulle gjerne blitt valgt ut hadde vært gøy å prøve å slå deg Posta gamertag i går : Danbjo Endret 25. mai 2011 av Danbjo Lenke til kommentar
Naruto94 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 gamertag vegito884 møt meg please^^ Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Mange som ikke møter ser jeg... Koser meg i arenaen, mens jeg sitter å håper på en friend request :o) ________________________ GT: Hiskii Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Glemte av hele greia, logget på for litt siden for å sjekke men da fikk jeg en gigantisk xbox live-oppdatering slengt i fleisen - holder på ennå, har oppdatert og restartet boxen automatisk 3 ganger nå Lenke til kommentar
LoOk A Berg Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Er klar som et egg jeg. Sjeldent man får spille mot noen norske GT:LoOk A Berg Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Kan garantere oppmøte her også. Følger med og venter i spenning Postet tidligere i tråden, men slenger Gamertag her også: Stonemeister 77 Endret 25. mai 2011 av Stonemeister Lenke til kommentar
Heffie Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Stiller opp jeg om jeg listes Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Der var jeg i alle fall inne igjen - "Avtrekkeren" - listet meg opp for et par dager siden også. Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Er klar nå, dog jeg vil sannsynligvis spille med avfc jeg også. GamerTag: Spuddz0r (For andre nordmenn, bare å adde meg om dere vil spille litt Fifa. Har ingen premie da ) Lenke til kommentar
fnats Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Du skulle ha prøvd deg mot meg, Norges - om ikke verdens beste fifa-spiller. Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) På grunn av mye venting på folk som uteblir, så holder vi på litt lenger enn planlagt. Jeg og Danbjo klarer heller ikke connecte. Jeg restarta akkurat router, og sjekka at mine NAT-innstillinger var bra. Så da må jeg videre til nestemann. Men du skal få et gavekort uansett :-) Endret 25. mai 2011 av TST Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Æsj, ser nå at jeg var plukket ut - først av alle til og med... Typisk min flaks Beklager at jeg ikke møtte - men det var kanskje like greit slik at ikke TST hadde mistet all selvtillit allerede så tidlig på kvelden :!: Lenke til kommentar
Danbjo Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) På grunn av mye venting på folk som uteblir, så holder vi på litt lenger enn planlagt. Jeg og Danbjo klarer heller ikke connecte. Jeg restarta akkurat router, og sjekka at mine NAT-innstillinger var bra. Så da må jeg videre til nestemann. Men du skal få et gavekort uansett :-) skjønner ikke hva som skjedde her, sto plutselig at jeg måtte redownloade online pass, spilte online med fifa senest i går så skjønner ikke hvorfor dette skulle være ett problem :S men takk for gavekort vi får ta en kamp en annen gang når easport har fiksa problemet her.. btw ser ut til å ha fiksa seg nå Endret 25. mai 2011 av Danbjo Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Skulle det være tid til overs er jeg med. Gamertag: petsky Stiller gjerne med Wolves som lag så hadde det ikke bare blitt Barcelona og andre storlag som du hadde møtt. Endret 25. mai 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå