Nani95 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hei! Har et Canon EOS D60 kamera, men når jeg filmer, får jeg opp følgende melding etter ca 5-10 sekunders filming: "Filmopptak er blitt stoppet automatisk" Selv om jeg har rikelig med plass på minnekortet. Noen som vet hvordan jeg kan få ordnet opp i dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hvilken klasse er minnekortet ditt? Hvis det ikke klarer å håndtere datamengden som skal inn raskt nok, stoppes filmingen automatisk. Derfor er det viktig med et raskt nok minnekort. "Class 6" eller høyere er å anbefale. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Hvilken klasse er minnekortet ditt? Hvis det ikke klarer å håndtere datamengden som skal inn raskt nok, stoppes filmingen automatisk. Derfor er det viktig med et raskt nok minnekort. "Class 6" eller høyere er å anbefale. Transcend SDHC Class 6. Det var meget billig. Kanskje ikke bra nok? Isåfall, noe du anbefaler? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Transcend er el crapola. I teorien skal Class 6 være nok, men mange har dårlig erfaring med Transcend. Vil anbefale et Lexar eller Sandisk, Class 6. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Transcend er el crapola. I teorien skal Class 6 være nok, men mange har dårlig erfaring med Transcend. Vil anbefale et Lexar eller Sandisk, Class 6. Syns det ser lurt ut å gå for dette: http://www.lefdal.com/product/foto-video/minnekort/SAN8GBSDHD/sandisk-8gb-extreme-hd-video-sdhc-minnekort Enig? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jepp - eller hos for eksempel Komplett. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Jepp - eller hos for eksempel Komplett. Takk! Men må nok punge ut og satse på at Lefdal har det inne. Trenger det til den 26., og Komplett har dem ikke på lager akkurat nå, men skitt au, det går fint så lenge jeg har et kort som fungerer Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Et lite tips hvis man bestiller minnekort og andre småting fra nettbutikkene er å sende de en mail å høre om de kan sende som vanlig post og ikke som pakke, da kan man spare en del på fraktkostnader. Lenke til kommentar
Fjelldal Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jepp - eller hos for eksempel Komplett. Takk! Men må nok punge ut og satse på at Lefdal har det inne. Trenger det til den 26., og Komplett har dem ikke på lager akkurat nå, men skitt au, det går fint så lenge jeg har et kort som fungerer Eller hos minnekort.no . Mange på lager og billig frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå