madman88 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Som tittelen , så lurer jeg egentlig på om det går ann å kjøpe forsikring til telefonen sin etter at man har kjøpt den? Jeg tok ikke med det, ikke at den er ødelagt eller noe,men når du kjøper en telefon til 5000-6000 så er det lurt å ha det ,når jeg tenker over Er det noe mulighet for å fikse dette i ettertid? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ring butikken og hør, det er et rent fortjenesteprodukt for dem... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg jobber i en fotobutikk, og der kan kunden komme innom innen en måned etter kjøpet og kjøpe forsikring. Eneste kravet er at han/hun har med kvittering (eller vi kan finne den for kunden) og utstyret som ønskes forsikret så vi kan kontrollere at det er i orden. Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Har du sjekket om du har andre forsikringer som dekker telefonen? Mange har forsikringer, gjerne gjennom fagforeninger osv. som sikrer en. Uansett så er forsikring i lengden normalt et tapsprosjekt(med unntak av de som planlegger forsikringsvindel). Det mest lønnsomme er å droppe forsikring og heller bare ta tapet de få gangene en får problemer. En god hovedregel når det gjelder forsikring er at en bare skal forsikre det en ikke har råd til å tape(slik som hus, bil og helse). Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Mange operatører tilbyr også mobilforsikring som en abonnementstjeneste. Du får sjekke hos din operatør dersom butikken nekter å selge forsikring i etterkant. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Uansett så er forsikring i lengden normalt et tapsprosjekt(med unntak av de som planlegger forsikringsvindel). Det mest lønnsomme er å droppe forsikring og heller bare ta tapet de få gangene en får problemer. Det er helt riktig, men de fleste kjøper ikke forsikringen for å bruke den, men for tryggheten. Har man forsikring, tør man å ta med gjenstanden i situasjoner der man ellers ikke hadde turt. Dette gjelder kanskje spesielt for kamerautstyr da mobiler er med uansett, men allikevel... de fleste betaler for tryggheten, og da kan det lønne seg i lengden. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Ring operatøren din og spør. Jeg vet hvertfall at Netcom tilbyr å legge på forsikring som en tjeneste uansett. Basically : Forsikringen gjelder for den mobilen du bruker simkortet ditt i. Lenke til kommentar
Sestad Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Har du ikke reiseforsikring? Eller inboforsikring? De fleste har 0 i egenandel på sin reiseforsikring og kravet er som regel at du skal befinne deg utenfor huset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå