CurSe Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg kan huske at jeg leste på en annen tråd for lenge siden at orcs i TFT var sinnsykt bra fordi at heroene kan gå over level 10, men jeg sliter litt med akkurat det der. Jeg har 3 heroes(Rexxar, Chen Stormstout og han der "how u doing mon"), men jeg klarer ikke overstige level8 med de. Alle er på level8, men de vil ikke øke mer. Går det ikke ann å overstige level8 på act1? Er Act2 og Act3 ferdig? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 hmm, put short: nei og nei. de jobber visst for harde livet med act 2, skal visst gjøre noe helt sjukt med bretta... *gledesegmeg* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Kan nok ikkje berre gå over lvl 10 nei. "Wat do yo meen "wha' kinda accent is dis?"!? Its troll accent! ... I swea' 'shamacin me crazy... hoho, genialt sagt Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Den der campainen ruler... Gleder meg til act2+++ Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Kan nok ikkje berre gå over lvl 10 nei. "Wat do yo meen "wha' kinda accent is dis?"!? Its troll accent! ... I swea' 'shamacin me crazy... hoho, genialt sagt og jeg som trodde han mumla "Jamaica be crazy", det hadde jaffal gitt mening... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 han uttaler det slik at du oppfatter det som to ting "Jamacan me crazy" Aksenten hans er jamacansk( er det slik du skriver det??) og på måten han seier det så kan det også oppfattast som "you're making me crazy". En vits blir aldri bra når du må til å forklare den Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Du kan gå over lvl10 på FT ja, men dette er da bare i custom-made baner som folk har laget. Du finner masse av de på battle.net. På Orc campain er heltene dine begrenset til lvl8. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 gleder meg sinnsykt til både akt 2 å 3 Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 noen som vet når det kommer og hvor man kan finne act2 og act3? er lenge siden jeg rundet Bonus Campaign'e .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå