mcgroven Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ja, ventetiden er virkelig snart over. Les hele saken Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det er nå forhåndsbestilt! Husker jeg også satt timer med å lage brett til det første spillet.. altså, Duke Nukem 3D .. gøy! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Må se framover og finne ut om jeg skal ha spillet, og til hvilken plattform jeg skal ha det til . Men håper det blir bra! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det er forhåndsbestilt. Duke3d er lett det spillet jeg har hatt det aller mest morro med. Jeg forventer dog at DNF blir en skuffelse. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Spår en 8-er på DNF jeg.. tror ikke det blir en skuffelse! Men, tror at etter så lang tid så vil ikke alle klare å skjære en realistisk linje mellom nostalgi og det ferdige produkt.. Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Tror dette blir et morsomt spill hvis man tar det for hva det er. Uhøytidelig action av gammel skole, proppet med romvesener og damer Lenke til kommentar
JayCamino Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg tror det ikke før jeg får se det i butikken Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Om du forventer en klassisk opplevelse blir du nok skuffet ja. Spillet er jo tross alt designet for at folk som bare kjenner nå dagens fps spill skal klare å sette seg i det. Skal kjøpe spillet selv siden jeg digger Duke. Er litt redd for hva Gearbox har gjort med spillet de åra de har brukt på å utvikle det etter de fikk kloa i det. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Noen som har sett noe på multiplayer preview'ene? Bortsett fra persistent leveling (unlocks er kun kosmestiske, tror jeg) så virker det nærmest som det er snytt rett ut av 1999 (kanskje ikke noen overraskelse), f.eks. med våpen, powerups osv plassert faste steder på brettet. Blir interessant å se om en skikkelig old-school mp-del blir en forfriskende og morsom forandring fra det vante CoD-aktige opplegget, eller om det fort bare føles "gammelt".. Endret 24. mai 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
mockingbird0901 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Synes det er morro hvordan DNF også står for Did Not Finish.... 2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Balls of Steel-edition er selvfølgelig forhåndsbestilt. Tviler på at DNF blir like konge som Duke3d, men tviler ikke på at det blir et herlig gjensyn likeså. Hail to the king, baby. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Om du forventer en klassisk opplevelse blir du nok skuffet ja. Spillet er jo tross alt designet for at folk som bare kjenner nå dagens fps spill skal klare å sette seg i det. Skal kjøpe spillet selv siden jeg digger Duke. Er litt redd for hva Gearbox har gjort med spillet de åra de har brukt på å utvikle det etter de fikk kloa i det. Jeg vet ikke helt om jeg skjønner deg der? Gamle FPS er jo på mange måter mye simplere og lette å sette seg inn i enn nye. AtW Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg tror det ikke før jeg får se det i butikken Jeg har sett det i butikken allerede i en forhåndsbestill-utgave. Selv forhåndsbestilte jeg for lenge siden på Platekompaniet. Tok den billige versjonen, men har stor tro på at det blir bra. Noen klassiker som Duke 3D blir det neppe, men med alt makkverket vi har fått de siste årene i FPS-sjangeren skal det godt gjøres å ikke bli en positiv opplevelse. Det eneste jeg ikke liker helt er at stemmen til Duke i gameplay-trailere virker uengasjert og flat, som om han bare leser det fra et manuskript uten å gidde leve seg inn i det. Men i det minste har de skjønt at stemmen hans er en svært viktig del av spillet. (*host* SSX *host) Lenke til kommentar
Santar Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Gleder meg som en unge Etter 14 år er det endelig ferdig, sniff "tørke tåre bort fra øyekroken". Endret 24. mai 2011 av Santar Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Samme dag som vi får en ny dommedagsspådom? Nå står verden virkelig ikke til påske. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Om du forventer en klassisk opplevelse blir du nok skuffet ja. Spillet er jo tross alt designet for at folk som bare kjenner nå dagens fps spill skal klare å sette seg i det. Skal kjøpe spillet selv siden jeg digger Duke. Er litt redd for hva Gearbox har gjort med spillet de åra de har brukt på å utvikle det etter de fikk kloa i det. Jeg vet ikke helt om jeg skjønner deg der? Gamle FPS er jo på mange måter mye simplere og lette å sette seg inn i enn nye. AtW Nja, vet ikke helt jeg. Da jeg testet Perfect Dark for første gang ifjor fikk jeg nesten sjokk over at jeg ikke ble holdt i hånden. Måtte faktisk finne veien selv. Dagens FPS elsker å holde deg i hånden, fortelle deg akkurat hvor du skal gå og hva du skal gjøre. Ting blinker gjerne ofte også slik at vi ikke skal måtte gå rundt og lete. Savner litt av de gamle spillene der du måtte finne ut ting på egenhånd. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 "Press X to jump into mass grave!" Gammelt FPS-design involverte gjerne litt backtracking og utforsking i korridorer som vedgikk at de var korridorer, nå er det bare å springe framover mot neste, tungt skriptede button = awesome-øyeblikk i en korridor som later som om den er et åpent uteområde. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Har spillet noen mening, utenom å drepe aliens og leke kul? Er multiplayer utelukket? Etter et tiår med produksjon burde det være noe virkelig fantastisk med Duke Nukem:Forever. Endret 24. mai 2011 av wergz Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Har noen spill egentlig en mening? Siden vi først er i det filosofiske hjørnet. Det har multiplayer, men det slår meg som en back of the box-greie. SP-delen holder nok for de fleste. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Håper virkelig DNF går tilbake til old school non scripted fps. Tenk i gamle fps'er var det ingen scriptede events. En spillte faktisk selv hele tiden. De awesome øyeblikkene i de spillene var det faktisk en selv som skapte. Uhørt I know Har aldri likt de superscriptede fps'ene vi har idag. De er jo egentlig on rails shooters. Ai'er som dreper ens fiender og leder en dit en skal. Duke3d holder seg faktisk enda veldig godt, på enkelte områder er jo gameplayet der mer avansert enn dagens fps'er. Bare tenk på alle de hemmelige krikene og krokene som er gjemt i brettene på Duke3d. Endret 24. mai 2011 av Santar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå