noobeknife Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Enig med TheSleepwalker! Søk litt opp på nettet om hvordan trene hjemme osv! lær deg å spise riktig for å bygge mest mulig muskler og vis de jævl*** hvem som er sjefen.(sier ikke at du skal ty til vold, men skjer det noe så har ikke de så mye å stille opp med) og ikke minst selvtilliten din kommer til å bli bygget opp og damer DIGGER muskler! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2016 Det er så lattelig å se tilbake på denne tråden Du som kommenterte det med samfunnets-søppelhaug. Du hadde rett, det ble slik Jeg jobbet hardt på videregående, og endte opp med veldig gode karakterer med realfag som programfag. Og nå studerer jeg noe veldig høyt Utrolig morro å se de fleste av disse mobberne på det lokale kjøpesentret som selgere eller på kassen på rema 2000 på vei til lesesalen. Jeg føler en angst når jeg ser dem, men den følelsen av nytelse, tilfredsstillelse, makt. Ubeskrivelig. Downside er vel det at jeg sliter med sosial angst som følge av hendelsene. Takk for hjelpen. Anonymous poster hash: 1a6e4...3e4 4 Lenke til kommentar
ceauses03 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Haha, utrolig kult at du opptaderer saken fem år senere. Håper det går bedre med deg nå. Ta vare. Ses vi i 2021? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå