AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg er den eleven i klassen som blir undertrykt Jeg er den eleven i klassen som guttene i klassen ser svak på. Jeg blir erta. Jeg går i 9.klasse. Jentene i klassen er veldig snille mot meg. Men guttene derimot, anderledes (Ja, de pleier å snakke med meg, men vi er forsatt ikke ekte venner..fordi jeg blir erta uansett.) . I 8.klasse så lot jeg guttene Ippe mot meg. jeg bare lot ting gå, de erta meg ..osv. Men så forsto jeg at man måtte vise motstand for å få respekt(selvom jeg ikke var så sterk) . Nå som vi har startet i 9. har jeg vist meg mer. Vis noen av guttene i klassen har vært snille mot meg, har jeg vært snille mot dem. Men vis de har vært slemme har gjort det samme. F.eks de lager dårlig rykte om meg, sånn at folk skal se negativt på meg. Det startet med EN tøff gutt, som sa at jeg hadde dårlig ånde, lukta som et lik(noe som jeg ikke gjorde)..han spredte det til hele klassen, så begynte alle å snakke om det, jeg ble erta av guttene..jeg blir forsatt erta de sier at jeg burde kjøpe ånde middler..osv Så når de begynte å erte meg så viste jeg motstand, ved Prøve å finne på noe ved å erte dem (det var ikke alltid det gikk) . Jeg blir spessielt ertet av 3 gutter i klassen. De sier at ingen trenger meg..osv (f.eks vis vi skal deles inn i grupper). de baksnakker meg..osv . Så idag (2.andre gang) viste jeg motstand til en av de guttene. det hele startet med at en annen gutt(la oss kalle han gutt1) sa et eller annet noe med, "Ikke la meg banke deg " (husker ikke helt) ..Ved å vise motstand sa jeg , "Hvem er du" .Også kom en annen gutt(gutt2) å sa noe til Gutt1 på et annet språk , så sa gutt1 , "Jeg hørte at ånden din stinker som lik og sånt" (Han visste det ikke før nå..fordi Gutt2 fortalte han. Da sa jeg " Du fikk vite det nå..fordi han fortalte deg på (Språk)" .. Gutt2 begynner å si frekke ting som f.eks Ja, jeg bytte plass pga.. Så sier jeg "Slutt å ljug'a....." (Så rører jeg han på skuldern på en snakke måte.. Så sier han hvorfor rører du meg på en veldig frekk måte og kommer mot meg. Da sier jeg la meg da, hva kan du gjøre. Han legge fra seg sekken og kaster meg ned , sparker nesten det hardeste han kan (Fikk ikke så vondt) , Når jeg faller ned legger jeg hele vekta på meg selv, sånn at han også faller. (ja han er sterke en meg) Så kommer det en annen gutt og sier hvorfor følger du etter oss , (jeg gikk med en annen gutt, Han gutten var ikke en EKTE venn..pleide også å erte meg, vi skulle hente noe fordi lærern sa dt.) Så sa jeg at jeg gikk med (Navn) ..Så spurte de (Navn) om han ville at jeg skulle følge etter han (De sa sånn "(navn) Ikke sant du ikke vil at han skal følge etter deg" Han hadde ikke no valg , og bare sa at vi skulle hente noe (fordi lærern sa dt, ellers hadde han HELT sikekrt sagt ja..som han har gjort før..) . Også ble jeg dissa av dem..resten av veien. Dette har skjedd flere ganger, det kan ikke gå en dag før jeg ikke har blitt sagt noe til. Gjelder spessielt utlendinger, det e r de som mobber mest (er utlending selv, men ja jeg støtter at det er de som gjør det mest) Merker at de norske er mer "Snille". Er det riktig av meg å vise motstand? eller skal jeg bare la bli ippet med og ertet? Postet av anonym: e8e7144f32805719eaa7e3b93af6ae0d Lenke til kommentar
Populært innlegg Pjassop Skrevet 24. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 24. mai 2011 Det du har å gjøre med her er drittunger som kommer til å ende opp på samfunnets søppelhaug. Det du må gjøre er å prøve å komme deg gjennom det, og jobbe hardt på skolen. En vakker dag vil du sitte i en høy stilling og le av disse drittungene, som sannsynligvis har blitt narkomane eller på annen måte er lavest på rangstigen i samfunnet. 26 Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Bytt skole eller kjemp deg gjennom. etter mine erfaring blir alt mye bedre på videregående skole. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Det du har å gjøre med her er drittunger som kommer til å ende opp på samfunnets søppelhaug. Det du må gjøre er å prøve å komme deg gjennom det, og jobbe hardt på skolen. En vakker dag vil du sitte i en høy stilling og le av disse drittungene, som sannsynligvis har blitt narkomane eller på annen måte er lavest på rangstigen i samfunnet. Helt enig med deg. Dem havner på samfunnets søppelhaug. Til TS: Når du blir eldre og de rundt deg blir eldre i huet er det slike som deg dem ser etter. Drittungene som plager deg kommer til å slite med å få seg venner. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Tusen Takk for at dere støtter meg, det trengte jeg. Også var det mat og helse timene. Vi har vikar, bare jeg og en annen(litt) på gruppa mi jobber. Mens resten driver å tuller ved at de sitter sammen på bordet og tar hele saft flaska heller alt saftet inn i en mugge + putter de zalo inne i safta ..dermed prøver de å lure folk til å drikke det. Stor koser seg :/ Når vi er ferdig, (en annen gutt hjelper til..) . de 2 andre har bare sittet og tullet, Da må vi rydde ferdig for å få rekke hele frimminuttet, selfølgelig må jeg ta å rydde alt sammen + han som tulla mest. For å unngå å bli igjen alene(og siden jeg er en av de svakeste der) sier han til vikaren at de 2 andre har jobba mest og at de burde få gå(IKKE idethele tatt. 2/4 på gruppa Gjorde INGENTING de burde ha blitt igjen, men siden de er så "Populære" på skolen så får de gå.) Mens jeg som har jobbet med å lage maten 24/7 må bli igjen å rydde med en tulling som ikke har gjort no. Så for å unngå å rydde mest mulig, går han på do. Også når han er tilbake forventer han at jeg har rydde halvparten av hele greia. Jeg visste at det var derfor han gikk på do..så jeg rydda ikke idetheletatt. Jeg ble veldig sur, så jeg bestemte meg for å stikke av. Han stenger for døra, jeg venter litt til han snur seg og ikke ser mot meg..jeg løper mot utdøra, Akkuratt fikk han tak i sekken min og dro meg ned. Også for å leke KUL foran alle sier han " Ja greit, bare gå" (Hvorfor skal jeg rydde når JEG er den som har laget maten, mens resten ikke har gjort en Shit. også spiser de av maten jeg lager, som om jeg er kokken dems. Ja, jeg kunne ha ryddet selv vis de ikke hadde spist av maten JEG lagde.) Postet av anonym: e8e7144f32805719eaa7e3b93af6ae0d Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 ha selvironi og prøv og få en kompis eller to. vet det ikke er lett men gi det en sjanse eller slå ned jæveln(e) 1 Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Har du prøvd å snakke med lærer/administrasjon om dette? Slikt skal ikke forekomme i skolen. Hvis de ikke hører på deg, fortsett oppover i systemet. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Vet ikke hvor god du er på skolen, men vil anbefale deg å søke inn på en vgs med gode arbeidsvaner og godt miljø. Det er store forskjeller på vgs'er, og det er feil at alt nødvendigvis blir bedre. Mest sannsynlig gjør det det uansett, men vil anbefale deg å søke inn på en god skole. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Anbefaler du noen GOD skole i Oslo? Jeg skal bli lege i fremtiden(Veldig urealistisk :/ , får 3 i matte. Jeg tror ikke jeg vil klare å få 4+ , 5 i matte..Har dårlig logikk i hode..Jeg har hørt et ordtak "Alle er ikke gode i alt" jeg er ikke god i matte..tror ikke jeg vil komme noen vei, vis jeg tar realfag på vidregående..Men verdt et forsøk. ) Postet av anonym: e8e7144f32805719eaa7e3b93af6ae0d Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Erfaring sier at de som mobber ofte er de som er mest usikker på seg selv, tro det eller ei. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Uff høres ikke bra ut, du får trøste deg med det andre her sier, de kommer sikkert til å ende opp som søppel. Synes du burde gjøre noe med dette, snakk med rektor og læreren din. Hvis det ikke funker så får du ta igjen, sleng dritt tilbake, ha selvironi og prøv å drite ut de som slenger dritt. Hvis de går til fysisk angrep på deg, eller på noen måte prøve å hindre deg og holde deg igjen. Bare slå til dem, vet dette kan være vanskelig, men jeg ble selv i perioder i 7,8 og 9 ertet og noen ganger nesten mobbet. Alt er ok nå, og jeg er kompis med de som gjorde livet mitt surt nå og da, men jeg angrer veldig på at jeg ikke tok igjen, at jeg ikke slang drit tilbake, at jeg ikke kalte den personen som kalte meg tynn for feit og at jeg ikke slo til den personen som spente bein på meg og slang meg inn i veggen. Jeg har ikke hatt det i nærheten så ille som deg, men det har satt tydelige spor, idag har jeg kraftig angst og jeg har ikke gått på skolen dette året. Lykke til. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Uff høres ikke bra ut, du får trøste deg med det andre her sier, de kommer sikkert til å ende opp som søppel. Synes du burde gjøre noe med dette, snakk med rektor og læreren din. Hvis det ikke funker så får du ta igjen, sleng dritt tilbake, ha selvironi og prøv å drite ut de som slenger dritt. Hvis de går til fysisk angrep på deg, eller på noen måte prøve å hindre deg og holde deg igjen. Bare slå til dem, vet dette kan være vanskelig, men jeg ble selv i perioder i 7,8 og 9 ertet og noen ganger nesten mobbet. Alt er ok nå, og jeg er kompis med de som gjorde livet mitt surt nå og da, men jeg angrer veldig på at jeg ikke tok igjen, at jeg ikke slang drit tilbake, at jeg ikke kalte den personen som kalte meg tynn for feit og at jeg ikke slo til den personen som spente bein på meg og slang meg inn i veggen. Jeg har ikke hatt det i nærheten så ille som deg, men det har satt tydelige spor, idag har jeg kraftig angst og jeg har ikke gått på skolen dette året. Lykke til. Det er akkuratt det, men Hvordan? jeg er ikke sterkere enn dem. Jeg får ikke lov til å trene på et treningstudio. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre ellers, jeg har jo ikke noen mulighet til å ta igjen :/ Ellers vis jeg sparker dem, blir de drit sure og sparker meg ubegrenset ganger..Når jeg ikke engang er sterkere enn dem :/ Jeg er glad for at du kom med det svaret, jeg føler at jeg får mer selvtillit når noen støtter meg. Tusen takk Postet av anonym: e8e7144f32805719eaa7e3b93af6ae0d Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Da blir det kanskje litt vanskelig ja, men skal ikke mye til. Bare å dra til alt du klarer når fyren snur seg vekk fra deg et par sekunder. Hvis du tar igjen skikkelig så skjønner de kanskje at de burde slutte. Men ville prøvd å snakke med lærer/rektor først. Endret 24. mai 2011 av TheNarsissist Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Neh, jeg har sett tilfeller som det du beskriver..De blir banket samme tid (Fordi, man vil ikke ødelegge rykte sitt. spessielt vis dette skjer foran en gruppe mennsker) . Vis de ikke blir banket samme dag , blir de banket dagen etter. Jeg vil ikke grue meg til skolen. Meningen med skolen er å skaffe seg en god utdannelse, det er det jeg akkuratt skal. Men jeg vet ikke om jeg kommer noe vei, fordi jeg forstår ikke matte..altså logikken..vannskelig.. Uansett er denne skolen et gjengmiljø..banker du noen har "Han/hun " Får du folk etter deg. spessielt vis du ikke er populær. Jeg får vel bare satse på at jeg gjør det bra på skolen, og at vidregående blir sukssess..med gode venner ..osv Jeg takker alle som har hjulpet meg. dere har vært så hjelpsomme, jeg er en aktiv bruker her på forumet. derfor vil jeg ikke avsløre min identitet, dessuten kan mobberne finne fram til denne siden, da er jeg Heeelt dø resten av ungdomskolen. Fra nå av, skal jeg bare tenke på skolen. Se mobberne tigge etter jobb..hadde vært en fryd. der sitter jeg, i den deilige kontor stolen, imens jeg ser at mobberne koster gulvet for meg, hadde vært en fryd Da skal vi se hvem som er kulest. Men jeg skjønner ikke, han ene av mobberne er smart i matte. Uten å gjøre matte så ofte han får sterke 4ere. Heldig som har blitt født smart. dørene er åpne for han, men han utnytter dem ikke godt..skulker mye...blitt ringt hjem, møte med foreldre..osv Han er ingenting uten matte. Lol, engang leverte han naturfags prøva heelt blankt. Kan dere idet minste gi meg et sitat fra noen som sier noe om at matte ikke er vannskelig..osv sånn at motivasjonen er oppe.. Jeg sier det enda engang: Tusen Takk Blir jeg noe stort, skal jeg donere til dette forumet + noen av dere utvalgte..skal huske hver og en av dere, uten dette forumet er jeg ett 0 . skal lagre trådene og innlegene mine på et sikkert sted. så kan jeg se på det i fremtiden..da jeg holder på med legeutdannelsen min. Postet av anonym: e8e7144f32805719eaa7e3b93af6ae0d Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Neh, jeg har sett tilfeller som det du beskriver..De blir banket samme tid (Fordi, man vil ikke ødelegge rykte sitt. spessielt vis dette skjer foran en gruppe mennsker) . Vis de ikke blir banket samme dag , blir de banket dagen etter. Jeg vil ikke grue meg til skolen. Meningen med skolen er å skaffe seg en god utdannelse, det er det jeg akkuratt skal. Men jeg vet ikke om jeg kommer noe vei, fordi jeg forstår ikke matte..altså logikken..vannskelig.. Uansett er denne skolen et gjengmiljø..banker du noen har "Han/hun " Får du folk etter deg. spessielt vis du ikke er populær. Jeg får vel bare satse på at jeg gjør det bra på skolen, og at vidregående blir sukssess..med gode venner ..osv Jeg takker alle som har hjulpet meg. dere har vært så hjelpsomme, jeg er en aktiv bruker her på forumet. derfor vil jeg ikke avsløre min identitet, dessuten kan mobberne finne fram til denne siden, da er jeg Heeelt dø resten av ungdomskolen. Fra nå av, skal jeg bare tenke på skolen. Se mobberne tigge etter jobb..hadde vært en fryd. der sitter jeg, i den deilige kontor stolen, imens jeg ser at mobberne koster gulvet for meg, hadde vært en fryd Da skal vi se hvem som er kulest. Men jeg skjønner ikke, han ene av mobberne er smart i matte. Uten å gjøre matte så ofte han får sterke 4ere. Heldig som har blitt født smart. dørene er åpne for han, men han utnytter dem ikke godt..skulker mye...blitt ringt hjem, møte med foreldre..osv Han er ingenting uten matte. Lol, engang leverte han naturfags prøva heelt blankt. Kan dere idet minste gi meg et sitat fra noen som sier noe om at matte ikke er vannskelig..osv sånn at motivasjonen er oppe.. Jeg sier det enda engang: Tusen Takk Blir jeg noe stort, skal jeg donere til dette forumet + noen av dere utvalgte..skal huske hver og en av dere, uten dette forumet er jeg ett 0 . skal lagre trådene og innlegene mine på et sikkert sted. så kan jeg se på det i fremtiden..da jeg holder på med legeutdannelsen min. Postet av anonym: e8e7144f32805719eaa7e3b93af6ae0d Han fyren der er tapt. Når han allerede i 9.klasse er slik er det ikke håp. Slike havner som regel på nav og dasser rundt hele dagen. Huff jeg syns nå nesten litt synd på han. Men han fortjener det ^^ Fortsett som en snill type kompis og stå på, du når lengst med det Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2011 Men kan dere lære meg noen forsvarsteknikker? lissom noen teknikker som gjør at du får kjempe vondt..når man IKKE slår så veldig hardt. Postet av anonym: e8e7144f32805719eaa7e3b93af6ae0d Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Du gjør det helt feil, du sier uten "oss" er du et null. Det eneste du oppnår med det er å undergrave deg selv, skal du bli mer utadvent og selvsikker må du si til deg selv at du ikke trenger oss eller andre for å føle deg bra og akseptert, tenkt for deg selv at du er den beste, at du ikke trenger noen andre for å være det Når det kommer til matta er det mye enklere vis du visualiserer det, ser det for deg i hode eller kobler det sammen med en hverdagshendelse, gjorde ihvertfall jeg mye og fikk alt fra 5-6 i karakter uten å legge ned mye arbeid ..... Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Vennligst saksøk skolen for å ikke gjøre noe. Lag lydopptak(med f.eks mobil) når du prater med noen som helst lærere om det, så du har bevis for det. Blir det for ille vil jeg anbefale å finne et jernrør og bruke det. Men det blir vistnok moralt galt av en eller annen merkelig grunn. 4 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Disse mobberne skulle vært slått i trynet med en planke.... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Gjett hva som skjedde idag ! Merk : Enkelte ord har blitt sensurert (merket med *** ), for å unngå å finne fram til denne teksten med et enkelt google søk Vel, vi har hatt et musik*vi**eo**pros*ekt i 4uker. J*g k*m på en taper gr*ppe..(gutter som leker t*ffe og tror de er noe..Gangstere..osv). De v*r fr*kke mot m*g og gj*rde ikke en shit. Vis jeg kom med innspill, fikk jeg bare en negativ respons, Og jeg måtte selfølgelig bli han som måtte bli banka i m*si**videoen, for å dumme meg ut. Jeg ville ikke ta denne rollen, de ble mer og mer frekke siden jeg ikke tok imot rollen..de sa så stikk ut fra gruppa ..osv Jeg sa til lærer at jeg ville bytte gruppe..osv Lærern plasserte meg på en annen gruppe,(Uansett feila de jeg nettopp snakka om , de fikk ikke gjort en shit , iløpet av de 4 ukene..og får sannsynligvis en stryk.) Da jeg bytta gruppe, kom jeg igjen med en gjeng taper, men denne ganger var det en norsk gutt der..jeg følte meg tryggere fordi han var på min side. også var det 2 andre utlendinger. Han ene var ganske grei..var ikke mobbete , men han andre bestemte hele greia..han svarte negativt uansett hvor høffelig jeg snakket.(han var ledern i gruppa). (Jeg er også utlending..bare for å si det) . Det tok flere timer (altså vi sløste bort 2 dager..da fikk vi ikke laget noe annet en et videklipp..(2 gutter som løper..) . jeg bestemte meg for å si at vi kunne bytte sang, da sa jeg vi kan ta Writ**en in t**he stars. Ja, de gikk med på det, jeg fortalte hva sangen skulle gå ut på..de gikk med på det, så skulle vi hente bøker for innspillingen, Ledern i gruppa sa at jeg måtte hente bøkene, fordi jeg bodde nærmest..(og det sa han på en frekk måte, som om han bestemte over meg.) . de bodde ikke så langt borte heller de. Jeg ville heller ikke risikere at bøkene mine skulle bli ødelagt..(stoler ikke så mye på dem)..Så sa han, greit vis du ikkke vil sammarbeide kan du ikke være med..(frekk måte) også sa han greit han er ikke med. Også han Norske var enig med meg at vi hadde brukt for mange dager på dette pro**sjektet ...istedene kunne vi ha øvd til matte tent. pluss ledern hadde vørt veldig frekk mot meg, svarte negativt på nesten alt jeg sa. Så vi bestemte oss for å gå..og istedenfor å skrive en MusikkAnm***øæø*eldelse ..vi gikk hjem, skrev den...(jeg får enten 3 eller 2, hadde jeg vært på en bra gruppe , ville jeg nok a bidratt bra..og vis jeg ikke hadde blitt behandlet dårlig.) Dagen etter er alt jeg har sagt og ideeene mine stjålet(Hvordan filmen skal være ..osv )¨ Da er det de to (ledern og en annen ut**lending som lager musikkvideoen.) Det er det jeg mener , jeg blir behandlet dårlig, fordi folk vil liksom ha en høyere rank en meg. Fordi "K**ule" folk gir meg dårlig rykte ved å banke meg, og erte meg.. Jeg ble også erta på denne gruppa..de sa at jeg trengte sånn munn greie..(fordi at munnen min luktet dårlig, selfølgelig kom det fra de som startet hele ryktet. Og sa det videre..nå vet halve trinnet det.) Dette er et godt eksempel på at de norske er snillere en utlendingene (det gpr flere utlendinger på trinnet en nordmenn..Mange flere..så du kan si at nordmennene blir også Litt mobba...) Postet av anonym: e8e7144f32805719eaa7e3b93af6ae0d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå