Zepticon Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Forhåpentligvis straks ferdig med utdannelsen min og må derfor skaffe meg en jobb. Bor for tiden i Trondheim, og jeg trives her så jeg ønsker å finne meg arbeid som lar meg bo her. Jeg er klar over at det er _mye_ ledig i Oslo, men jeg trives ikke der så da vil jeg nødig flytte uten at jeg MÅ=) Jeg blir utdannet Sivilingeniør (5-årig master) i Industriell Design. Dette innebærer blandt annet kompetanse innenfor: - Produktdesign - Interaksjonsdesign (web/mobil/data) - Brukertesting - Produktkommersialisering - Brukersentrert Design - Matematikk - Fysikk og Mekanikk - Materialteknikk Jobb kan både være innenfor konsulentbransjen, eller in-house design/produksjon avdelinger. Fortrinsvis innenfor Produktdesign, men interaksjonsdesign er nesten like bra! Noen som vet om noen bedrifter jeg burde snakke med? Lenke til kommentar
Tegocalderon Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Etter fem år burde du vel vite såpass selv Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Etter fem år burde du vel vite såpass selv Jeg har søkt på de plassene jeg veit om, og som er aktuelle, men det er jo ikke bare å sette seg ned med telefonktalogen liksom. Intra for eksempel, som lager baderomsinventar, men jeg har bare hørt om dem ved en tilfeldighet. Lenke til kommentar
Tegocalderon Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Skjønner, tenkte bare at folk pleier å bli kjent med arbeidsgivere på bedpres, karrieredager og relevante sommerjobber, så mente du kunne ha siktet deg inn på bedrifter mens du studerte. Uansett kan kanskje doktorgrad kan være et alternativ, får jo tross alt betalt for å jobbe med det du liker plus nyte studentlivet videre, også etterpå kanskje bli akademiker eller Sintef ? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 finn.no masse jobber som ing/siving i trondheim. tok meg 1 måned å få 3 jobbtilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå