Gå til innhold

Flashpoint red river sakkes ned?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte red river for en liten stund siden og har rundet det 1 gang. Flått spill og hele pakka men det er et mystisk problem som stjeler en del av gleden min.

Nemlig at etter 30min + spilltid så "sakkes" spillet ned, eller begynner å hakke meir og meir for å si det sånt. Uansett hvilke grafikk instillinger eg har skrudd på så skjer dette. Det er utrolig irriterende og eg lurte på om noen av dere kunne hjelpe meg eller gi meg en forklaring til hvorfor dette skjer?

Min pc:

aspire 5740G bærbar

intel core i3 330M (2,13)

Ati mobilitiy radeon hd 5650

4gb ram

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja har vært inne på tanken på m minnehåndteringen. Har ikke sitt etter noen patch enda men skal gjøre det. Pcn blir var men ikke så varm at det skulle være noe prob. Skal laste ned det programmet for sikkerhetsskjuld ( men da burde problemet forsvinne om eg setter ned grafikken og pcn jobber mindre og noe som ikke har skjedd, burde det ikkje det?)

Noen som vet om hvor eg kan finne den nyeste driveren til radeon mobility hd 5650? Prøvde å installere en eg fant idag men det førte bare til blåskjerm.

Lenke til kommentar

Ja har vært inne på tanken på m minnehåndteringen. Har ikke sitt etter noen patch enda men skal gjøre det. Pcn blir var men ikke så varm at det skulle være noe prob. Skal laste ned det programmet for sikkerhetsskjuld ( men da burde problemet forsvinne om eg setter ned grafikken og pcn jobber mindre og noe som ikke har skjedd, burde det ikkje det?)

Noen som vet om hvor eg kan finne den nyeste driveren til radeon mobility hd 5650? Prøvde å installere en eg fant idag men det førte bare til blåskjerm.

Er dette det eneste spillet du får problemer med?

Hvis ja, er problemet høyst sannsynlig ikke hardware-relatert, men ligger i spillet, evt. i kompabiliteten mellom OS og/eller drivere og spillet.

Får man problemer er patching det første som bør prøves. Har etter hvert maaange eksempler på spill som har vært tilnærmet ikke-spillbare før patch. Et godt eksempel er ArmA som faktisk ikke fungerte i 64-bit OS med 4GB RAM før patch. Hadde de samme "symptomene" som du beskriver, bare at det hele endte med BSOD etter en stund. Ga meg mange grå hår...

Lenke til kommentar

Hehe! Ja det er kun dette her. Det går fint å spille det i 30 min men så starter "slow motion" aspectet. Vel spillet skal kun oppdateres via steam og ifølge steam så har det ikkje kommet noen ny patch som eg ikkje har.

Det snodige er jo at det tar en halvtime før eg merker noe.. Fordømt irriterende..

Sånt som arma standard versjonen hakker generellt en del, med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...