daho Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Kjeda meg i går. Tok en kikk på kabinettet til serveren, uff tenkte jeg. Jeg hater det kabinettet Så på en boks med lego, tenkte Server + Lego = :smile: . Hovedkortets mål er 22cm. Så det er mindre en vanlige hovedkort. Gjorde dette fordi jeg ikke likte det gamle kabinettet og fordi jeg kjeda meg. Noen bilder: PowerKnappen Utløp Utløp 2 Power Hubkort Inni Inni 2 Inni 3 Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Kjeda meg i går. Tok en kikk på kabinettet til serveren, uff tenkte jeg.Jeg hater det kabinettet Så på en boks med lego, tenkte Server + Lego = :smile: . Hovedkortets mål er 22cm. Så det er mindre en vanlige hovedkort. Gjorde dette fordi jeg ikke likte det gamle kabinettet og fordi jeg kjeda meg. Veldi bra utført men... "Så på en boks lego..." Leser jeg feil eller har du en boks med lego stående ved siden av pc'n din? Lenke til kommentar
daho Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 Kjeda meg i går. Tok en kikk på kabinettet til serveren, uff tenkte jeg.Jeg hater det kabinettet Så på en boks med lego, tenkte Server + Lego = :smile: . Hovedkortets mål er 22cm. Så det er mindre en vanlige hovedkort. Gjorde dette fordi jeg ikke likte det gamle kabinettet og fordi jeg kjeda meg. Veldi bra utført men... "Så på en boks lego..." Leser jeg feil eller har du en boks med lego stående ved siden av pc'n din? Neida, lille broren min sin boks. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det er da overhodet ikke flaut å eie en boks med lego!!! Jeg er 26 og angrer enda på at jeg kvittet meg med all legoen jeg hadde når jeg var "tøff fjortis" for litt over et tiår siden.... DrE Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det er da overhodet ikke flaut å eie en boks med lego!!! Jeg er 26 og angrer enda på at jeg kvittet meg med all legoen jeg hadde når jeg var "tøff fjortis" for litt over et tiår siden.... DrE Hhi. hjadde aldri mye lego jeg, men jeg er litt over 14 tiss stadiet, men skal på ringo snart å handle lego til serveren min.. (mangler 1 kvm... ) btw, noen som veit kor det er BILLIG lego?? det er så dyrt å kjøpe 5 å 5 brikker. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Veldig bra, har sett en del lego-kabinett, men dette var blant de bedre. Den HD-en ser litt løs ut - er den festet med noe jeg ikke ser? Lenke til kommentar
daho Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Veldig bra, har sett en del lego-kabinett, men dette var blant de bedre.Den HD-en ser litt løs ut - er den festet med noe jeg ikke ser? Hd'en er ikke festa, men den skal ingen steder heller, den står inni skapet mitt med alle andre servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå