kaian Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Du får virkelig vist spennet i bruksområdene til en 100mm makro Liker godt det veldig dekorative 13. juni, og så er det kult (men litt trangt?) fra idéfestivalen. Gårsdagens snegle er suverent, kjempebra! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg syns det er moro å se din allsidige bruk av objektivet. Er veldig enig med kaian om sneglebildet. Blir gøy å følge med videre. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 For de som husker forrige søndags motiv; når nøden er størst så gjentar man suksessen fra tidligere. Denne gangen valgte jeg dog fra selve dansenummeret: 18. juni Idefestivalen by azathosk, on Flickr 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Da var det på tide med enda et bidrag: 22. juni Gatenøster by azathosk, on Flickr Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Dette er et fantastisk objektiv, og når det havner på kamerahuset til en dyktig fotograf blir det masser av gode bilder. Allsidigheten er uoverentruffen, og det får du virkelig frem. Det eneste objektivet som kan holde noenlunde følge på sportsfoto, og samtidig bistå til eksepsjonelle nærbilder som det av sneglen 15. juni. Gleder meg til siste rest av festen. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Takk for hyggelig ord alle sammen! Ser jeg må jobbe litt for å kunne fullføre, men her kommer enda et bidrag: 26. juni Tracks by azathosk, on Flickr Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Vi begynner å nærme oss sluttne her nå. Litt usikker på akkurat hvor mange bilder jeg har, men jeg tror jeg oppfyller kriteriene. Skal ikke se bort i fra at jeg kommer med noe de siste dagene også. 28. juni - noen tomater! Tomater er godt. Mmm... _MG_1151 by azathosk, on Flickr Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 6. og 22. er mine favoritter, liker komposisjonene! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Vi begynner å nærme oss sluttne her nå. Litt usikker på akkurat hvor mange bilder jeg har, men jeg tror jeg oppfyller kriteriene. Du kan trygt senke skuldrenen - du er godt innenfor kravet til en pingle. Men det gjør ikke noe om du kommer med et bilde i morgen også Mye flott og fin variasjon i tråden. Støtter opp om at den 22. er bra. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 6. og 22. er mine favoritter, liker komposisjonene! Du kan trygt senke skuldrenen - du er godt innenfor kravet til en pingle. Men det gjør ikke noe om du kommer med et bilde i morgen også Mye flott og fin variasjon i tråden. Støtter opp om at den 22. er bra. Takk for hyggelig ord fra begge, og spesielt takk til Tom som sjekka at jeg hadde klart å komme meg gjennom. Jeg slenger uansett med et bilde til - dette fra den lille rusleturen vi hadde i går. 29. juni _MG_1166 by azathosk, on Flickr Og den som ikke kom med _MG_1175 by azathosk, on Flickr Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Fin kontrast mellom gamle butikker og ny bil! Bra gjennomført junifest! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Synes du valgte feil den 29., begge er gode, men jeg likte bildet av leketøysbutikklokkedamen best Gratulerer med vel gjennomført junifest! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Synes du valgte feil den 29., begge er gode, men jeg likte bildet av leketøysbutikklokkedamen best Gratulerer med vel gjennomført junifest! Jeg må si meg enig. Leketøysbutikklokkedamen er forøvrig kjent i media (medlem av FFF) Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Du har virkelig vist hva 100mm'ern er god for denne måneden. Gratulerer med vel gjennomført! Endret 1. juli 2011 av Evenseth Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Synes du valgte feil den 29., begge er gode, men jeg likte bildet av leketøysbutikklokkedamen best Gratulerer med vel gjennomført junifest! Takk takk! Jo, jeg er enig i at den kanskje er morsommere, men jeg forbannet meg selv for at jeg ikke fikk med føttene. Samme jeg sliter med i sportsbildene mine, plutselig er føttene borte! Gjort er gjort og publisert er publisert - moro var det lell. Endelig klarte jeg meg gjennom en hel fest. Og til alle: Takk for hyggelige ord. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Heh, jo, jeg kjenner til irritasjon over ekstremiteter som forsvinner ut av ramma Men, jeg synes ikke det gjorde så mye her. Kanskje fordi det ikke var mitt bilde Endret 1. juli 2011 av kaian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå