Gå til innhold

Junifest 2011 - azathosk - 100 millimeter med moro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et fantastisk objektiv, og når det havner på kamerahuset til en dyktig fotograf blir det masser av gode bilder. Allsidigheten er uoverentruffen, og det får du virkelig frem. Det eneste objektivet som kan holde noenlunde følge på sportsfoto, og samtidig bistå til eksepsjonelle nærbilder som det av sneglen 15. juni. Gleder meg til siste rest av festen.

Lenke til kommentar

Vi begynner å nærme oss sluttne her nå. Litt usikker på akkurat hvor mange bilder jeg har, men jeg tror jeg oppfyller kriteriene.

Du kan trygt senke skuldrenen - du er godt innenfor kravet til en pingle. Men det gjør ikke noe om du kommer med et bilde i morgen også :)

 

Mye flott og fin variasjon i tråden. Støtter opp om at den 22. er bra.

Lenke til kommentar

6. og 22. er mine favoritter, liker komposisjonene! :)

 

Du kan trygt senke skuldrenen - du er godt innenfor kravet til en pingle. Men det gjør ikke noe om du kommer med et bilde i morgen også :)

 

Mye flott og fin variasjon i tråden. Støtter opp om at den 22. er bra.

 

Takk for hyggelig ord fra begge, og spesielt takk til Tom som sjekka at jeg hadde klart å komme meg gjennom.

 

Jeg slenger uansett med et bilde til - dette fra den lille rusleturen vi hadde i går.

 

29. juni

5887980174_1378096f6a.jpg

_MG_1166 by azathosk, on Flickr

 

Og den som ikke kom med

 

 

5887981744_37dc6a0847.jpg

_MG_1175 by azathosk, on Flickr

 

 

Lenke til kommentar

Synes du valgte feil den 29., begge er gode, men jeg likte bildet av leketøysbutikklokkedamen best :yes:

 

Gratulerer med vel gjennomført junifest!

 

Takk takk! Jo, jeg er enig i at den kanskje er morsommere, men jeg forbannet meg selv for at jeg ikke fikk med føttene. Samme jeg sliter med i sportsbildene mine, plutselig er føttene borte!

 

Gjort er gjort og publisert er publisert - moro var det lell. Endelig klarte jeg meg gjennom en hel fest.

 

Og til alle: Takk for hyggelige ord. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...