tomsi42 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 28. De små ting GF1 + 20mm f/1.7 @ 1/200s; f/2; ISO 100 - 4:5 Dagens bilde er dedikert Bykatt, som bruker juni til å minne oss om de små gleder her i livet. Tiramisu er en av de små gleder man må få med seg. Et par alternativer fra en produktiv kveld: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Den så fristende og god ut...er ikke så veldig misunnelig for jeg måtte ta gjestene jeg har denne uken med til en utsøkt middag på Kvilhaugen i dag....men sikkert er det at litt god mat er dagens små gleder Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 29. Skilt 50% GH2 + 20mm f/1.7 @ 1/60s; f/8; ISO 250 Fant denne når jeg var en liten tur i Oslo i dag. Noen alternativer - vovet kunst i området rundt Hausmania / Blå: Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 28. De små ting GF1 + 20mm f/1.7 @ 1/200s; f/2; ISO 100 - 4:5 Dagens bilde er dedikert Bykatt, som bruker juni til å minne oss om de små gleder her i livet. Tiramisu er en av de små gleder man må få med seg. Den hadde jeg ikke fått med meg. Og så Tiramisu som er så godt! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 ...eller be modellen komme nærmere... :!: Modellen ville ikke; jeg prøvde å nærme meg litt men da ble den var og usikker. Ikke noe rart i det da....(elgene jeg møtte bare stod der og var nysgjerrige de... ) Ikke noe rart i det heller Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 29. hadde mye bra symbolikk i seg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 30. Vanndråper GH2 + ME 45mm f/2.8 @ 1/80s; f/5,6; ISO 800 Dagens er vel mer eller mindre en kopi forsiden på junfest boken 2009 ... Som jeg synes var en passende avslutning på denne festen. Takk for en morsom måned. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Et flott portrett av en glad og fotogen gutt Hvertfall glad. ehhehehe Neida, er fint å ta portretter av Kai. Står alltid stille og smiler. Herlige farger, fargeforløpninger og tekstur i dagens. Lekkert! Takk selv for en fin fest. Utmattende, men morsomt. Og nyttig! edit: Og gratulerer med strålende gjennomføring! Endret 1. juli 2011 av kaian Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Takk for følget i Junifesten Tom, her har det virkelig vært veldig variert og kreativt..morsomt å se hvor forskjellig trådene våre blir, selv om vi lar oss påvirke og inspirere av hverandre - fint også at du ofte får i gang saker og ting og tar initiativ. 1 Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Gratulerer med vel gjennomført junifest, og takk for fine kommentarer i tråden min Lenke til kommentar
Breni Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Gratulerer med flott Juni-fest! jeg er veldig imponert over hvordan du får hverdagslige motiver bli spennende ved hjelp av god og spennende komposisjon! Er som alltid en fryd å se gjennom den gjennomgående høye kvaliteten på bildene du legger ut 15. Lommerusk Dette var rett og slett meget pent! 28. De små ting Denne så altfor god ut. Liker utsnittet Synes du har brukt lyset meget fint denne måneden. Du har kommet deg i posisjoner hvor lyset er passelig til de motivene du tar bilder av og det ser man tydelig! - Imponert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå