Gå til innhold

Junifest 2011 - tomsi42 - Smått er godt


Anbefalte innlegg

Og hjelpe meg så mye bedre "Bye bye Blackbird" ble i skikkelig størrelse kontra det "lille".

Sitter nå en PC med noe bedre skjerm. Og jeg må si at nå var første gang jeg ser fotavtrykket ...

 

Jeg ser også disse tre fra København er lysere enn det jeg opplevde de - særlig de to siste. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser også disse tre fra København er lysere enn det jeg opplevde de - særlig de to siste. Hva synes dere?

Jeg husker ikke helt hvordan du opplevde dem :p -men de ser fine ut, også lyshetsmessig, nå. :yes:

 

 

7. Vått, grått og grønt.

Oh, vakkert! Fint med regn, og tåkedisen rett etter.

 

Det slo meg forresten i formiddag at de vårlyse grønnfargene svinner om dagen, og raskt erstattes med mørkere sommergrønt.

Lenke til kommentar

Du virkelig slår til med det ene landskapet vakrere enn det andre. (Hvilken bok bruker du????)Bør jeg kjøpe den 14?

Hyggelig at du liker disse landskapsbildene. Det er nok ikke snakk om bøker eller utstyr som gir meg en fordel her. Det som jeg har vært heldig med, er at lyset har vært på min side. Samtidig har jeg har prøvd å få til en komposisjon som er tiltalende.

Lenke til kommentar

11. Nok en våt dag

post-126935-0-76962300-1307791421_thumb.jpg

GH2 + 14mm f/2.5 @ 1/60s; f/5.6; ISO 400

 

Og regnet fortsetter, denne gangen fikk jeg med vannføringen i Sandvikselven. Dette er egentlig ikke så ille - det var verre i 87.

 

 

Som bonusbilder i dag har jeg en mer kjedelig bro, og en gullregn:

post-126935-0-43526400-1307791465_thumb.jpg

 

post-126935-0-77454300-1307791499_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...