Joachim_F Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Nyskapende strategispill får oppmerksomhet. Les hele saken Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ser.. veldig komplisert ut. Men gøy! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ser.. veldig komplisert ut. Men gøy! Ikke noe for konsollbrukere nei. Blir for vanskelig for dem. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg kom over dette spillet for noen måneder siden. Jeg gleder meg veldig til det blir gitt ut. Enig med deg LoveAmiga. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 konsollfolk har bare godt av å spille noe som kan virke som hjernetrim. Føler hjernecellene dør for hvert konsoll basert spill som blir utgitt. Snart vil spill spille seg selv. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Høres spennende ut. Men spillets "time travel" virker ikke som det er basert på noe som kunne vært mulig i virkeligheten(hvis vi kunne reise tilbake i tid) noe jeg syntes er litt merkelig siden han har "briefet" folk hos pentagon om det, men men Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Han briefer ikke folk om tidsreiser da, men så sykt som tidsreise-krig kan bli er det veldig god strategi-øving. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg henger meg på den. Tviler på at han briefet om konseptet tidsreise, men heller muligheten til å gå tilbake for å ta et annet valg. Kan være nyttig under for eksempel opplæring. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ser.. veldig komplisert ut. Men gøy! Ikke noe for konsollbrukere nei. Blir for vanskelig for dem. Litt av en ignorant holdning. Skulle tro det var en krig på trappene. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 LoveAmiga har egentlig ikke noen innlegg som ikke er nedlatende til noen/noe på Tek-nyhetssidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå