mcgroven Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Actionrollespillet får en aldri så liten demo. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Flott. Veldig usikker på dette spillet, så greit med en demo for å se om jeg liker det. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) DS1 er vel litt så som så, men med Obsidian-godsaker bak seg kan ikke DS3 feile! ...ikke fullstendig iallfall. Endret 24. mai 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Litt hakk-og-slask (bevisst feiloversetting av hack-n-slash) gjør godt for sjelen. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Gleder meg til demoen! Likte originalen veldig godt, men fikk aldri med meg oppfølgeren. Demoen skal testes grundig, håper den innfrir! Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg likte også eneren veldig godt. Jeg spilte gjennom toeren også, men likte den mye dårligere. Jeg syntes historien ble mye mindre interessant i toeren. Originalen med den lange reisen husker jeg godt, men toeren hvor du stort sett reiste litt fram og tilbake hele tiden ble alt for tam. Det er litt som hvis Frodo i Ringenes Herre aldri hadde vært mer enn en halv dagsreise fra Hobbsyssel, og hadde reist hjem for å sove hver natt. Så treeren står på kanskje-lista mi... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Synd demoen ikke kommer tidligere. Jeg forhåndsbestilte for en god stund siden, så en demo ti dager før ser jeg ikke noe vits med. Da venter jeg heller til jeg har selve spillet og unngår å spolere noe. Jeg liker lukten av nytt spill. Lenke til kommentar
Tschudi Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ah, dette ser jeg fram til. Brukt mye tid på Dungeon Siege I & II med expansions - stor "hack & slash"-fan. Litt spent på om ny bærbar ankommer før (foreløpig) slippdato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå